ua en ru

"АероСвіт" пояснив заборгованість перед аеропортами затримками в надходженнях коштів на рахунки компанії

Авіакомпанія "АероСвіт" заявляє, що заборгованість за послуги аеронавігації та обслуговування у ряді аеропортів виникла через затримку в надходженнях коштів на рахунки компанії в сезон низького попиту. Про це повідомляє прес-служба "АероСвіту".

"АероСвіт" поетапно відновлює платежі в рамках графіків, узгоджених з партнерами. Зокрема, сьогодні вже здійснено чергові проплати за надані послуги ", - йдеться в повідомленні.

Також зазначається, що з причини порушення графіка розрахунків в останні дні був затриманий ряд рейсів. "Авіакомпанія приносить вибачення пасажирам за доставлені незручності", - акцентується в повідомленні.

Щодо заяви московського аеропорту "Шереметєва" про припинення обслуговування авіакомпанії з 10 грудня, в повідомленні наголошується: "Викликає здивування некоректну заяву аеропорту із закликом до пасажирів користуватися рейсами інших авіаперевізників".

Також зазначається, що в даний час з метою підвищення ефективності операційної діяльності "АероСвіт" вже приступив до реалізації програми зниження витрат, в рамках якої будуть скорочені витрати на пасажирський, перонний обслуговуючі компанії та інші послуги. Зокрема, ведеться переукладання договорів з операторами послуг у ряді аеропортів.

Раніше повідомлялося, що польоти української авіакомпанії "АероСвіт" у повітряному просторі РФ можуть бути припинені з 10 грудня через заборгованість компанії за аеронавігаційне обслуговування у розмірі понад 1,2 млн дол

Читайте також: Польоти "АероСвіт" в Росію з 10 грудня можуть бути припинені через борги у розмірі більше 1,2 млн дол