Оператор lifecell домовився з МЗС про підтримку українських туристів за кордоном

НовиниТелеком & IT    26.07.2016 - 13:29
Фото: глава lifecell Бурак Ерсой і заступник міністра закордонних справ Вадим Пристайко (прес-служба "Лайфселл")
Фото: глава lifecell Бурак Ерсой і заступник міністра закордонних справ Вадим Пристайко (прес-служба "Лайфселл")
МЗС оприлюднив рекомендації для українців у Ніцці НКРЗІ прийняв сторону "Укртелекому" в суперечці з lifecell

Відтепер оперативна допомога українцям в разі нестабільності в різних країнах світу забезпечуватиметься ефективніше

Оператор зв'язку lifecell підписав меморандум з Міністерством закордонних справ України (МЗС) про співпрацю з метою підтримки українських громадян - клієнтів компанії, які опинилися в епіцентрі терористичних актів, стихійних явищ або надзвичайних ситуацій, перебуваючи за кордоном. Про це РБК-Україна повідомили сьогодні у прес-службі телеком-компанії.

Як зазначається, відтепер мобільний оператор спільно з МЗС зможуть ефективніше забезпечити оперативну допомогу українцям у разі нестабільності в різних країнах світу.


В рамках соціальної програми "Турбота крізь кордони" компанія "Лайфселл" другий рік поспіль допомагає своїм абонентам у роумінгу зарубіжних країн, які опинилися в зоні ризику. У таких випадках оператор забезпечує оперативну інформаційну підтримку роумінг-абонентів і нараховує 20 безкоштовних хвилин або еквівалентні засоби на рахунки клієнтів для дзвінків на місцеві номери у країнах перебування і для зв'язку з рідними в Україні.

Зокрема, з метою підтримки і розширення соціальної ініціативи lifecell 22 липня у приміщенні МЗС України відбулося підписання меморандуму між оператором та керівництвом вищого органу про спільні дії підтримки українців, які опинилися у скрутному становищі за кордоном. Документ передбачає:

  1. оперативний обмін інформацією в разі настання надзвичайної ситуації за кордоном, яка створює реальні і потенційні загрози національній безпеці, життю та здоров'ю громадян України;
  2. сприяння МЗС у встановленні кількості громадян України - lifecell абонентів, які знаходяться в місці або в країні настання події;
  3. відправку коротких текстових повідомлень від МЗС України для невідкладного оповіщення громадян;
  4. надання їм можливості безкоштовного зв'язку тривалістю 20 хвилин.

За словами головного виконавчого директора lifecell Бурака Ерсоя, з початку року оператор допоміг більш шести тисячам абонентів.

В рамках програми соціальної відповідальності "Турбота крізь кордони" оператор "Лайфселл" підтримує своїх абонентів, які знаходяться в роумінгу країн, де сталися терористичні акти, стихійні лиха або надзвичайні ситуації. З початку року lifecell забезпечив підтримкою і безкоштовними послугами зв'язку понад шість тисяч своїх клієнтів у міжнародному роумінгу під час терактів у Туреччині, Бельгії, Іраку, Франції та стихійних лих в Еквадорі і Японії.

Нагадаємо, наприкінці червня lifecell оголосив про запуск термінального бізнесу у своїх офіційних магазинах. Раніше оператор "Лайфселл" покрив 3G-мережею 40% абонентів в Україні.

Читайте в розділі

Ринок інтернет-реклами в Україні зросте на 33% за підсумками року

У Донецькій області офіційно відкрили відновлену телевежу на Карачуні

Ринок медійної реклами в Україні виросте на 27% в 2016

On Top