Мобільний додаток Shazam відкриється для українських рекламодавців влітку
Українські рекламодавці отримають можливість підвищити ефективність контакту з користувачами
Додаток з розпізнавання музики та зображень Shazam влітку 2016 року почне надавати українським рекламодавцям можливості розширення контакту з аудиторією, йдеться в прес-релізі агентства HAVAS Worldwide Digital, яке є партнером програми на українському ринку.
"Використовуючи технології аудіо-та візуального розпізнавання Shazam, рекламодавці отримають можливість підвищити ефективність контакту з користувачами. Shazam дозволяє перевести традиційні канали взаємодії з аудиторією в digital-середу з додатковим контентом", - наголошується в повідомленні.
За даними офіційного представника програми в Україні, Білорусі та РФ компанії Brainrus, українська аудиторія додатка перевищує перевищує 6,7 млн осіб, з яких 1,4 млн користувачів активно його використовують.
Shazam – популярний мобільний додаток з аудиторією більше 120 млн. чоловік, щомісяця здійснюють близько 20 млрд. распознаваний.