LiveJournal пов'яже блогерів напряму із брендами
Проект "Біржа блогерів" дозволить рекламодавцям пройти весь ланцюжок створення комунікаційної кампанії за кілька хвилин
Блог-платформа LiveJournal ("Живий Журнал") відкриває "Біржу блогерів", яка допоможе брендам взаємодіяти з авторами без посередників. Про це йдеться у прес-релізі Rambler&Co (розвиває кириличний сегмент LiveJournal.com).
Як зазначається, проект дозволить рекламодавцям пройти весь ланцюжок створення комунікаційної кампанії за кілька хвилин.
Зокрема, новий сервіс дасть можливість вибрати авторів за тематикою і цільової аудиторії (мова йде про базу в п'ять тисяч блогерів), визначити формат співпраці, а потім простежити за всією кампанією за допомогою системи звітності. Сервісне рішення забезпечує компанія DigitalMagic.
"Впровадження нового інструменту робить процес оплати і отримання грошей між сторонами максимально прозорим і швидким", - зазначили в Rambler&Co.
Так, підключаючись до "Біржі блогерів", автори можуть безпосередньо від брендів отримувати запрошення на прес-тури, запити на тестування продуктів і послуг і так далі, щоб писати про це матеріали на сайті і заробляти гроші.
"Тепер у російській маркетингової індустрії є сучасний інструмент для постановки завдань блог-спільноти і створення контенту про своїх продуктах: від тест-драйву нового автомобіля або смартфона до огляду нового готелю в іншому місті. Розраховуємо, що "Біржа блогерів" може стати популярною не тільки серед брендів, але і серед початківців авторів", - сказав перший заступник генерального директора Rambler&Со Максим Тадевосян.
LiveJournal, або "Живий Журнал", - найбільша блог-платформа в Росії. Розвитком її кириличного сегменту займається група компаній Rambler&Co. Платформа була запущена в 1999 році. За даними TNS Web Index, щомісячна аудиторія сервісу в Росії становить 16 мільйонів людей.
Нагадаємо, у грудні суд в Росії засудив блогера до п'яти років в'язниці за відео на YouTube.