ua en ru

Китай і Чилі об'єднають телекомунікаційні системи через океан

Китай і Чилі об'єднають телекомунікаційні системи через океан Фото: розвиток ІКТ у світі (VentureBeat)

Сторони планують прокласти кабель дном Тихого океану

Китай і Чилі підписали меморандум про взаєморозуміння у галузі інформаційно-комунікаційних технологій і комерції. Про це напередодні в лютому повідомило профільне видання Telecompaper: з посиланням на агентство EFE.

Згідно з домовленостями, сторони планують об'єднати телекомунікаційні системи шляхом прокладки кабелю дном Тихого океану.

Як зазначає "Сіньхуа", в середньому в Латинській Америці близько 35% населення мають доступ до Інтернету, в той час як в Чилі даний показник складає 70%.
Крім того, дані дії стануть важливим кроком для Китаю в його плани з розширення мовлення в країнах Латинської Америки.

У травні минулого року Китай і Чилі підписали угоду про співпрацю у сфері електронної комерції. На думку експертів CNTV, зростання китайсько-чилійського товарообігу може допомогти інтернет-торгівля. Як повідомлялося, китайський інтернет-магазин Tmall, що належить компанії Alibaba, має намір просувати чилійські товари на ринку КНР: особливо популярні в Китаї чилійські овочі і фрукти.

За даними Міжнародного торгового центру, у 2014 році Чилі експортувала в Китай фруктів майже на мільярд доларів (13% всього експорту країни). При цьому самі чилійці почали активно купувати в Інтернеті китайські товари. За прогнозом торгово-промислової палати Сантьяго, загальний об'єм електронної комерції в Чилі може подвоїтися протягом п'яти років.

"Зараз багато жителів Чилі купують товари із сайту "Алібаба", хоча доставка займає багато часу. Вони вважають, що китайський інтернет-магазин пропонує високоякісні товари за низькими цінами, його послуги якісні і безпечні. Це свідчить про те, що співпраця між Китаєм і Чилі у сфері електронної комерції вже розпочалася", - наголосив посол Чилі в Китаї Хорхе Гейне.

Нагадаємо, раніше Китай розпочав дослідження в галузі мобільного зв'язку 5G.

Як повідомлялося, КНР стала світовим лідером онлайн-торгівлі з оборотом понад 455 млрд доларів.