Facebook озброївся штучним інтелектом для аналізу текстів
На даний момент технологія Deep Text розуміє більше 20 мов
Американська компанія Facebook Inc., що володіє однойменною соціальною мережею "Фейсбук", розробила штучний інтелект, який розуміє, про що пишуть користувачі соцмережі, і аналізує їхні тексти, навіть якщо вони використовують жаргон. Про це з посиланням на офіційний блог Facebook повідомляє BBC.
Як зазначається, технологія Deep Text розуміє зміст прочитаного "майже як людина".
За словами представників компанії, технологія створена для того, щоб користувачам було зручніше користуватися соцмережею, а також для фільтрації спаму і інших небажаних послань.
Технологія вже запущена в тестовому режимі на декількох продуктах компанії, включаючи месенджер і пошук - для того, щоб розуміти, що саме користувач шукає в мережі.
У мессенджере, наприклад, система повинна зрозуміти, якщо людина збирається кудись їхати, після чого боти (програмні роботи) можуть запропонувати йому викликати таксі. Якщо ж хтось пише в месенджері, що хотів би продати щось, ті ж боти можуть розпізнати цей намір, отримати інформацію про те, що саме продається і за якою ціною, і запропонувати користувачеві використовувати рекламу в Facebook з тим, щоб ця інформація досягла максимального числа людей.
Компанія продовжує удосконалювати Deep Text, щоб в майбутньому програма змогла розуміти розмовну мову і розрізняти, наприклад, такі слова, як brother (брат) і bro (братан), а також розуміти зв'язок між ними, що не завжди вдається іншим програмам, які застосовують лінгвістичний аналіз до мови людини.
Ця програма не «навчалася" мовним навичкам людьми, а сама вивчала, як люди користуються мовою, вибудовуючи таким чином концептуальну схему того, як люди користуються словами і як ці слова взаємопов'язані.
Нова система може розуміти, що саме хоче сказати користувач в тому чи іншому пості, і в подальшому з високою точністю підбирати контент, відповідний конкретно цій людині.
Facebook стверджує, що буде використовувати Deep Text для кращого розуміння того, чого хочуть користувачі, а також для індивідуального підбору реклами. На даний момент, стверджує Facebook, Deep Text розуміє більше 20 мов.
Майк Мерфі з Quartz Tech News каже, що подібний моніторинг текстів користувачів може привести до негативних наслідків.
"Компанії Facebook все краще і краще вдається представляти користувачам інформацію, яка цікавить їх особисто. З одного боку, це дуже корисно, але з іншого це може обмежувати доступ до більш широкої і повної інформації, створюючи щодо ізольоване інтернет-простір", - пояснює він .
Нагадаємо, раніше Facebook звинуватили в прослуховуванні користувачів.