ua en ru

"Дніпропетровськгаз" відкрив сучасний центр обслуговування клієнтів в Кам'янському

"Дніпропетровськгаз" відкрив сучасний центр обслуговування клієнтів в Кам'янському Фото: Центр обслуговування клієнтів (прес-служба)

У новому Центрі обслуговування клієнти мають можливість відразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті споживачів природного газу 104.ua

17 квітня в місті Кам'янське відбулося урочисте відкриття нового Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз". Тепер більше 100 тисяч споживачів природного газу з міста і прилеглих районів зможуть отримувати весь спектр послуг газової компаній в одному місці. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Обслуговування в форматі "відкритий простір" з автоматизованою електронною чергою та привітними операторами - ось що чекає на клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз", які відвідають новий Центр обслуговування. Крім того, у новому Центрі обслуговування клієнти мають можливість відразу ж зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті споживачів природного газу 104.ua.

"Відкриття Центру обслуговування клієнтів є черговим кроком до втілення комплексної програми ПАТ "Дніпропетровськгаз" щодо розвитку клієнтського сервісу. Перший такий центр компанія відкрила в Новомосковську рік тому, на черзі відкриття в Павлограді та Нікополі", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович.

Робота нового центру полягає в наданні широкого спектра послуг - починаючи від оплати послуг, видачі довідок і консультацій за особовим рахунком до отримання технічних умов на приєднання до мереж.

В Центрі обслуговування клієнтів (ЦОК) споживачі мають можливість відразу на місці скористатися онлайн-послугами або заплатити за газ через платіжний термінал. Адміністратор завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації в Особистому кабінеті або зробити оплату через платіжні термінали. Всього для оперативного обслуговування клієнтів в новому Центрі працює 11 операторів.

Однією з новинок ЦОК стало застосування в роботі автоматизованої електронної черги, програмне забезпечення якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки і зменшити час очікування в черзі.

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів - з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8:00 до 15:45 без перерви. Адреса центру: р. Кам'янське, вул. Лісопильна, 8а. Якщо ж споживачеві необхідна термінова консультація у вихідні, він може також скористатися послугами Контакт-центру компанії за телефонами (056) 78-70-104, або (067) 00-09-104.