Чистий прибуток Verizon в II кварталі скоротився більш ніж на 80%
Виручка компанії за звітний період скоротилася на 5,3% - до 30,53 млрд доларів
Чистий прибуток американської телекомунікаційної корпорації Verizon Communications Inc у II кварталі в річному вираженні скоротивя на 80,9% - до 830 мільйонів доларів. Про це повідомили у прес-службі компанії.
Як зазначається, виручка компанії "Верізон" у звітний період скоротилася на 5,3% - до 30,53 млрд доларів.
"У II кварталі Verizon показав, що компанія продовжує показувати хороші результати при еволюційній стратегії для підтримки лідерства, побудові нових екосистем і цифрового світу", - заявив голова правління Verizon Лоуелл Макадам.
У першому півріччі підрозділ Verizon Wireless, що представляє послуги бездротового зв'язку, збільшив кількість підключень на 1,3 млн, що на 3,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
25 липня Verizon оголосив про покупку основного інтернет-бізнесу Yahoo! за 4,83 млрд доларів. Очікується, що угоду буде закритв I кварталі 2017 року - після схвалення акціонерів Yahoo! і регуляторів.
У 2015 "Верізон" одержав виручку в обсязі 132 мільярдів доларів. Кількість користувачів мобільних послуг компанії у США становить 112,6 млн. Також Verizon розвиває мережу широкосмугового доступу до інтернету.
На думку експертів, придбання AOL, а слідом і Yahoo!, демонструє бажання оператора Verizon, що володіє каналами дистрибуції контенту, диверсифікувати бізнес за рахунок виробництва і монетизації онлайн-контенту. Зокрема, телеком-компанія планує об'єднати бізнес Yahoo! і AOL в окрему дочірню структуру, яка буде працювати в галузі реклами та медіа. В цілому, сукупний портфель Yahoo! і AOL перевищує 25 брендів.
За інформацією The New York Times, за рахунок активів "Яху!" Verizon планує посилити бізнес AOL в галузі цифрових рекламних технологій і сформувати компанію-конкурента для Google і Facebook.
Verizon придбав AOL, що займається виробництвом, дистрибуцією і монетизацією онлайн-контенту, за 4,4 млрд доларів у 2015. Інтернет-компанії належать такі бренди, як TechCrunch, The Huffington Post і Makers. Сукупна місячна аудиторія проектів AOL становить 500 мільйонів користувачів. Охоплення мобільної рекламної мережі AOL становить 600 млн осіб.