Чистий прибуток Verizon в II кварталі скоротився більш ніж на 80%

НовиниТелеком & IT    26.07.2016 - 18:38
Фото: американська телекомунікаційна корпорація Verizon Communications Inc (Bidness Etc)
Фото: американська телекомунікаційна корпорація Verizon Communications Inc (Bidness Etc)

Виручка компанії за звітний період скоротилася на 5,3% - до 30,53 млрд доларів

Чистий прибуток американської телекомунікаційної корпорації Verizon Communications Inc у II кварталі в річному вираженні скоротивя на 80,9% - до 830 мільйонів доларів. Про це повідомили у прес-службі компанії.

Як зазначається, виручка компанії "Верізон" у звітний період скоротилася на 5,3% - до 30,53 млрд доларів.


"У II кварталі Verizon показав, що компанія продовжує показувати хороші результати при еволюційній стратегії для підтримки лідерства, побудові нових екосистем і цифрового світу", - заявив голова правління Verizon Лоуелл Макадам.

У першому півріччі підрозділ Verizon Wireless, що представляє послуги бездротового зв'язку, збільшив кількість підключень на 1,3 млн, що на 3,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

25 липня Verizon оголосив про покупку основного інтернет-бізнесу Yahoo! за 4,83 млрд доларів. Очікується, що угоду буде закритв I кварталі 2017 року - після схвалення акціонерів Yahoo! і регуляторів.

У 2015 "Верізон" одержав виручку в обсязі 132 мільярдів доларів. Кількість користувачів мобільних послуг компанії у США становить 112,6 млн. Також Verizon розвиває мережу широкосмугового доступу до інтернету.

На думку експертів, придбання AOL, а слідом і Yahoo!, демонструє бажання оператора Verizon, що володіє каналами дистрибуції контенту, диверсифікувати бізнес за рахунок виробництва і монетизації онлайн-контенту. Зокрема, телеком-компанія планує об'єднати бізнес Yahoo! і AOL в окрему дочірню структуру, яка буде працювати в галузі реклами та медіа. В цілому, сукупний портфель Yahoo! і AOL перевищує 25 брендів.

За інформацією The New York Times, за рахунок активів "Яху!" Verizon планує посилити бізнес AOL в галузі цифрових рекламних технологій і сформувати компанію-конкурента для Google і Facebook.

Verizon придбав AOL, що займається виробництвом, дистрибуцією і монетизацією онлайн-контенту, за 4,4 млрд доларів у 2015. Інтернет-компанії належать такі бренди, як TechCrunch, The Huffington Post і Makers. Сукупна місячна аудиторія проектів AOL становить 500 мільйонів користувачів. Охоплення мобільної рекламної мережі AOL становить 600 млн осіб.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Глава Yahoo! має намір залишитися в компанії після угоди з Verizon Виручка Huawei в першому півріччі зросла на 40%
On Top