Банери складають майже половину інтернет-реклами України, - дослідження

НовиниТелеком & IT    27.07.2016 - 11:04
Фото: Інау провів дослідження ринку інтернет-реклами за перше півріччя (shopify.com)
Фото: Інау провів дослідження ринку інтернет-реклами за перше півріччя (shopify.com)
Рекламний ринок України почав відновлюватися після кризи, - "1+1 Медіа" Витрати європейців на інтернет-рекламу вперше перевищили бюджети на ТБ

На другому місці за поширеністю - In-video stream

Частка банерної реклами в загальному обсязі української інтернет-реклами досягла 46,87%.

Про це свідчать результати дослідження Інтернет-асоціації України за підсумками першого півріччя.


На другому місці за поширеністю - In-video stream. До цього виду реклами відносять рекламу в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause. Частка цього сегменту склала 30,31%.

Далі, з великим відривом, слідує рекламний сегмент In-page video (4,53%). Крім того, 11,54% становить частка інших нестандартних рішень - (спливаючі вікна pop-up і pop-under,формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайны, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудиопотоке, інші подібні прояви).

Частка спонсорства в загальному обсязі ринку інтернет-реклами займає 6,54%.

У дослідженні Інау взяли участь 14 агентств інтернет-реклами.

Нагадаємо, ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні.

Читайте в розділі

Киберполіція закрила ще один сайт з піратським контентом

АМКУ оштрафував Lenovo за покупку акцій Motorola

App Store оприлюднив рейтинг найбільш популярних додатків в 2016

On Top