ua en ru

Навіщо потрібні новинні стрічки на сайтах

Зараз практично кожен сайт в інтернеті має новинний розділ. Вони створюються для того , щоб залучити ще більше відвідувачів на своїй ресурс , які шукають новинні статті .

Нерідко можна натрапити на таку ситуацію , коли новинна стрічка в останній раз оновлювалася місяць тому або навіть більше. Мимоволі виникає питання про те , чи працює в даний момент сайт і фірма , якій він належить. Все це не дуже добре позначається на відвідуваності даного інтернет порталу , оскільки відвідувачі не бачать ніяких змін .

Найкраще взагалі не починати робити новинний розділ , якщо в майбутньому розробники не планують додавати нові статті на регулярній основі.

У багатьох виникає питання , що робити невеликим сайтам , у яких немає спеціальних людей , що стежать за оновленням інформації , як це часто бувають у великих порталів .

Слід для початку відзначити , що існують різні категорії новин. У першу чергу виходять новини про діяльність компанії , щоб показати відвідувачам , що фірма активно розвивається і робить щось нове. Також у стрічці розміщуються статті про тих компаніях або сферах життя чи бізнесу , на якому спеціалізується сайт . Наприклад , на сайті http://dollar-zone.ru/ можна побачити новини, як зі світу бізнесу , так і нову інформацію про діяльність великих компаній. Також нерідко пишуться статті про згадках самого сайту в будь-яких інших виданнях. Це підвищує престиж порталу, оскільки це означає , що сайт має певну вагу в суспільстві і на його діяльність звертають увагу ЗМІ.

Новини про діяльність компанії зазвичай йдуть найпершими , так як слід показати роботу фірми і її розвиток . У таких статтях можна згадувати про всі свої досягнення , а також про зміни в роботі і про кадрові перестановки . Таким чином можна показати відвідувачам , що власникам сайту нічого приховувати про свою діяльність , і вони хочуть поділитися своєю радістю з іншими.

Не менш важливим розділом є новини зі свого сфери бізнесу. У них можна розповісти про всі актуальні події великих компаній , а також про запуски нових виробництв і анонсі нових товарів . Крім того , в статтях можна розповісти про нововведення у сфері законодавства , які торкнуться учасників ринку безпосередньо. Приміром , на сторінці http://dollar-zone.ru/category/brends-news/ є найбільш актуальні новини про діяльність світових брендів , які можуть бути цікавими широкому колу користувачів.

У статтях про те , що пише преса про даний новинному порталі , можна більш детально розповісти про свою діяльність. Найчастіше в них є посилання на сам сайт , де можна дізнатися більш детальну інформацію про той чи інший товар або подію. Всі новини повинні бути в позитивному ключі , тоді про фірму складеться гарне враження , і її просування на ринку буде більш швидким .