ua en ru

Чи варто довіряти величезним знижкам в мережі?

Чи варто довіряти величезним знижкам в мережі?

Знижка 40%, 60%, 80%! Вітрини і сайти магазинів рясніють оголошеннями, що обіцяють величезні знижки на різні товари. Поспішайте купити, більше таких цін не буде! Хтось цьому безсумнівно зрадіє - звичайно, можна купити річ майже даром, хтось здивується, а хтось засумнівається. І прав буде останній чоловік. Адже перед тим, як довіряти якимось акційними пропозиціями, потрібно детально вивчити безліч важливих моментів.

Яким знижкам в інтернеті можна довіряти?

Насамперед, щоб зрозуміти, яким знижкам і акціям можна довіряти, потрібно трохи зазирнути в історію. За часів Радянського Союзу такого поняття як «знижка» просто не існувала, тому що вартість будь-якого товару була однаковою і стабільною по всій країні, крім північних регіонів. Наприкінці минулого століття, коли ринок і, отже, конкуренція, стали активно розвиватися, простої зміни вартості товарів стало вже недостатньо. Західний досвід збільшення товарообігу за допомогою системи знижок влаштувався і в нашій країні.

Дисконтні картки, Промокод, «два товару за ціною одного», «третій в подарунок при купівлі будь-яких двох», покупка понад певної суми, бонуси, святкові та сезонні знижки, розпродажі, уцінки - всього і не перерахуєш.

Багато людей звикли здійснювати покупки в період передсвяткових розпродажів і сезонних знижок. Це дуже популярний спосіб економії грошей і покупки бажаного якісного товару. Інтернет-магазини же, використовуючи системи акцій і знижок, отримують додатковий прибуток, залучаючи нових і утримуючи увагу постійних покупець. Адже набагато приємніше купити таку ж річ в якомусь одному місці дешевше, ніж в іншому. У результаті все в плюсі​​: покупцям - знижки, продавцям - додатковий прибуток.

З особливою увагою необхідно ставитися до дуже великих знижкам (50-70%), тому що це може бути бракований або застарілий товар. Проте в даний час мало хто йде на таке, тому що разова прибуток від великого обсягу продажів загрожує магазину втратою репутації та довіри, а в умовах сучасного онлайн-ринку це неприпустимо.

Промокод - економія без ризику

Найкращий, зручний і легкий спосіб заощадити на покупках - це здійснювати їх з використанням промокодом. Сам по собі промокод - це звичайний набір знаків, який вводиться при оформленні замовлення. У результаті покупець отримує знижку або інші бонуси, зазначені в описі обраного ним промокодом. Знайти відповідний код на знижку можна на сайті - www.promoskidka.com. Тут публікуються найцікавіші, нові та вигідні пропозиції. Наприклад, можна знайти Промокод на знижку Ламода, Вайлдберріз, Отто та інших магазинів. Ви заходите на сайт, вибираєте підходящу акцію, копіюєте код і відправляєтеся в свій улюблений магазин на вигідний шопінг. Вдалих покупок!