ua en ru

Переваги аутсортинга

Аутсорсинг ІТ , суть якого полягає в обслуговуванні інфраструктури підприємства або окремих його компонентів іншою організацією , щільно увійшов в сучасне життя . Як правило , на аутсорсинг передають непрофільні функції , наприклад , обслуговування комп'ютерів і серверів , модернізацію інфраструктури , управління ІТ та ін , що підвищує ефективність основного бізнесу і забезпечує високий рівень обслуговування комп'ютерної мережі .

ІТ -аутсорсинг має вельми різноманітні напрямки і може бути використаний в абсолютно різних бізнесах.

Клієнтами організації з надання послуг ІТ-аутсорсингу можуть бути як невеликі компанії , які потребують лише в регулярному приїзді системного адміністратора і віддаленої тех.підтримки , так і компанії , в яких створюється ціла Служба Інформаційних Технологій , де співробітники працюють у постійному режимі протягом довгих років .

Перше, що можна віддати на ІТ -аутсорсинг , це обслуговування комп'ютерів , серверів і локальних мереж. Друге - це системи IP- телефонії. Для впровадження і підтримки ip -систем телефонії потрібна висока кваліфікація фахівців . Третє - управління службою інформаційних технологій , що має на увазі під собою налагодження ІТ -систем , розробку та контроль дотримання регламентів , управління змінами ІТ- інфраструтури , забезпечення комунікації з підрядниками , контроль виконання робіт , встановлення систем охоронної сигналізації та відеоспостереження.

У ІТ-аутсорсингу пряма економічна вигода , він має на увазі повне завантаження фахівця завданнями декількох компаній. Причому вартість аутсорсингу набагато нижче , ніж утримання власного фахівця . Не складно помітити і ефективність , адже рішення складних завдань відбувається « колективно » , оскільки вивчення питання здійснює не окрема людина , а компанія в цілому.