ua en ru

Покрокова процедура реєстрації товарного знака

Покрокова процедура реєстрації товарного знака

Товарний знак - це обличчя вашої компанії , що включає в себе як її ім'я , так і логотип. Без впізнаваного бренду , вигідно виділяється в своєму сегменті і правильно відображає суть надання послуг , складно уявити успішну компанію. І розумним буде припущення , що така важлива складова вашої роботи потребує всебічної захисту , тобто в реєстрації в Роспатенті , яка вбереже вас від незаконних посягань конкурентів на ваше ім'я. Ця процедура зазвичай займає від 8 до 16 місяців , але існує варіант прискореної реєстрації бренду , про який ви можете дізнатися за посиланням http://www.tm-reg.ru/srochnaya-registraciya-tovarnogo-znaka-2/ .

Якщо ви звертаєтеся до професіоналів , то процедура реєстрації торгового знака буде складатися з семи ступенів . Спочатку ви повинні будете пройти перевірку за базою Роспатенту , яка допоможе дізнатися , чи є унікальним вибране вами ім'я. До слова , існують компанії, що пропонують вам цю послугу абсолютно безкоштовно . Якщо на цьому етапі виникнуть які-небудь проблеми , то ви отримаєте детальний звіт, що містить рекомендації для подальших дій. Якщо ж явні аналоги вашого товарного знака не виявлені , то ви переходите до наступного кроку - заповнення анкети для реєстрації бренду.

Після ви підпишіть договір на надання послуг , оплатіть необхідні мита , схвалите сформовану заявку для Роспатенту і через деякий час отримаєте свідоцтво про державну реєстрацію вашого торгового знака. Як бачите , у випадку співпраці з професіоналами , процедура ця не містить зайвих складнощів і протікає фактично без вашої участі , позбавляючи вас від багаторазового її повторення , цілком можливого , якщо обійти стороною етап перевірки фірмового знака. Словом , звернення за допомогою до знавців своєї справи не буде зайвим. Зробити це ви можете на сайті компанії , яка давно й успішно займається реєстрацією та обслуговуванням товарних знаків.

Не забувайте про те , що ідея вашого бренду може в будь-який момент прийти в голову вашим конкурентам , особливо в тому випадку , якщо ви працюєте в популярній сфері , послуги якої широко представлені на ринку вашого регіону . А значить , чим раніше ви займетеся повноцінним захистом вашого товарного знака , тим швидше почнете збільшувати свій прибуток і заробляти популярність і довіру з боку клієнтів.