ru ua

Подарункові і дисконтні карти - ефективний маркетинговий хід

Подарунковий сертифікат дозволяє купувати товари або послуги на суму, яка в ньому зазначена. Власникові сертифіката надається можливість розпорядитися певною сумою в магазині за власним бажанням, що надає подарунку неординарність. Пластикові подарункові та дисконтні картки виглядають презентабельно і естетично. На відміну від картону або паперу, пластик набагато більш міцний і довговічний матеріал. Такий подарунок можна носити з собою, щоб скористатися у зручний момент. При цьому можна не боятися, що карта намокне або порветься.

Види подарункових сертифікатів

Сертифікат може бути персоналізованих - з використанням магнітної смуги або штрих-коду. У деяких випадках використовується ембосування. У деяких випадках персональний подарунковий сертифікат може бути застосований багаторазово, до того, як баланс буде повністю обнулено. Існують також прості карти із зазначенням номіналу, для яких не потрібні зчитувальні електронні пристрої. Такі сертифікати можуть бути використані тільки один раз. Ефективно після використання подарунковій карти запропонувати клієнтові потім ісконтную карту.

При покупці сертифіката нерідко заповнюється анкета, на базі якої клієнту може надаватися інформація про сезонні знижки та бонуси. Номінальна вартість може бути вказаний в умовних одиницях або рублях. Подарункові карти не підлягають обміну на грошовий еквівалент і не можуть бути перепродані. Термін дії такого подарунка становить 12 місяців з моменту оформлення.
Навіщо потрібні пластикові подарункові карти

Виготовлення дисконтних карт і подарункових карт - ефективний рекламний хід для просування брендів, товарів і послуг. Такі подарунки особливо актуальні в період загальноросійських свят. Найчастіше подарункові та дисконтні картки виготовляють разом з буклетами та листівками, в до яких вказується вся інформація про правила користування карткою та умови акцій.
Популярність подарункових карт зростає з кожним роком, тому що дозволяє вирішити проблему вибору подарунка рідним і знайомим. У таких областях продажів як косметика, парфумерія, аксесуари, послуги салонів краси дуже складно підібрати саме той подарунок, який людина хоче. У цьому випадку пластикова карта - оптимальний вихід.

Подарункові і дисконтні карти - частина маркетингової політики будь-якій торговельній компанії. Карти дають прекрасну можливість за допомогою вже існуючих клієнтів залучити нових покупців. У результаті компанія отримує впізнаваність свого бренду, збільшення обсягів продажів, розширення кола постійної клієнтури і підвищення статусу. Незвичайний стильний дизайн і яскраве оформлення карти стануть гарантією того, що карту не втратять і не викинуть, а будуть з гордістю демонструвати друзям і знайомим.