ua en ru

Наповнення сайту. Поради вебмайстрів з Авеб

Здавалося б, чим більше тексту сьогодні має проект - тим це краще. Так і є насправді. Однак при цьому слід забувати і про те, факторі, що сьогодні досить велика кількість проектів заповнюються далеко не за всіма правилами. Більше того, крім текстового наповнення також є дуже велика кількість похибок в дизайні, виборі рекламної компанії та багато іншого. Всі ці неправильні ходи здатні значною мірою більше відняти часу і коштів на ту чи іншу дію. При цьому існує кілька норматив, які значною мірою звужують бюджет на просування в загальному. І сьогодні декілька порад від кращої компанії Авеб - одного з лідерів просування сайтів в Україні, розкажуть Вам про те, як слід правильно розпоряджатися деякими інструментами для того, щоб значною мірою спростити просування в цілому.

Чим більше статей - тим краще. Це перший і найголовніший рада від aweb.ua. Читач або клієнт інтернет-магазину заходить на проект тільки для того, щоб йому було доступне велика кількість інформації не тільки про один конкретний товар, а про велику кількість самих різних пропозицій. Так і на інформаційному проекті. Відповідно, краще всього розділити одну статтю на кілька подтематік, ніж писати одну об'ємну статтю і тим самим свідомо зменшувати популярність в цілому. Це неправильне просування сайтів.
Друга порада aweb.ua виходить з першого. А саме, слід завжди враховувати розміри тієї чи іншої статті (якщо це звичайно ж, не яка-небудь дисертація з біології). Оптимальний розмір однієї сторінки звичайно не повинен перевищувати обсяг в 3 тисячі знаків. Навіть більше, у випадку зі складною тематикою найкраще ще на 500 знаків зменшити текст, написати все головне, встановити відео і картинки та багато іншого.

На завершення про практичність тексту aweb.ua може сказати і про важливість ключових запитів. Це найважливіша технічна характеристика, яка насамперед пропонує заощадити на кількості контекстної реклами http://aweb.ua/services/ppc/ загалом, а друга - на переробці статей професіоналами під ключові слова виключно. З цієї причини, важливо пам'ятати, що варто постійно встановлювати ключові запити тільки для того, щоб значною мірою збільшити продуктивність ресурсу і істотно заощадити на будь сучасної рекламної компанії в цілому.