Світло в кінці тунелю: виробники мікросхем наростили випуск й обіцяють кінець дефіциту

Світло в кінці тунелю: виробники мікросхем наростили випуск й обіцяють кінець дефіциту Ділянка виробництва мікрочіпів (Фото: flickr.com)

Брак мікроелектроніки залишається однією з найсерйозніших проблем для автовиробників у всьому світі. Багато з них були змушені прийняти болючі рішення-скоротити виробництво або випускати машини в неповноцінних комплектаціях.

Про це повідомляє РБК-Украина Авто з посиланням на Autoevolution.

Через збої в ланцюжку поставок, викликаних відсутністю чіпів, автовиробники тимчасово призупинили виробництво на деяких своїх заводах, в той час як інші продовжували випускати автомобілі без певних систем, таких як сенсорні екрани, сидіння з підігрівом та інші.

Світло в кінці тунелю: виробники мікросхем наростили випуск й обіцяють кінець дефіциту

Так, наприклад, концерн General Motors зберігає тисячі недобудованих пікапів на території колишнього підприємства в очікуванні постачання мікросхем. А технічний гігант Bosch вже наступного року інвестує 462 мільйони доларів у виробництво напівпровідників, щоб істотно скоротити дефіцит в автомобілебудуванні.

Але є і хороші новини. У недавньому звіті з Тайваню вказується, що п'ять великих компаній, що виробляють мікросхеми для автомобільної промисловості, підтвердили збільшення їх запасів за останні два місяці. Простіше кажучи, Renesas Electronics, NXP Semiconductors, Infineon, ST Microelectronics і Texas Instruments виробляють більше мікросхем і це дає автовиробникам надію на швидке закінчення дефіциту.

Світло в кінці тунелю: виробники мікросхем наростили випуск й обіцяють кінець дефіциту

Однак, попри поточне збільшення виробництва чіпів зараз, в перші місяці 2022 року очікується нова хвиля дефіциту. Її сила і розмах залежать від темпів відновлення світового виробництва, а також від динаміки поширення коронавірусу.

Нагадаємо, що компанія Samsung представила нові розробки, призначені для використання в автомобілях. Одна з них - перше в галузі рішення для підключення машин до мережі 5G.