Вперше за майже 30 років: Mazda змінює логотип марки
Фото: Mazda змінює логотип марки (newsroom.mazda.com)
Mazda вперше за 28 років змінює логотип бренду, вибравши для нього більш плоский, більш обтічний дизайн, який, як повідомляється, краще оптимізований для смартфонів і цифрових дисплеїв.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Carscoops.
Очікується, що офіційне повідомлення про зміну емблеми буде опубліковано завтра – у 105-річчя компанії. При цьому повідомляється, що оновлений логотип може співіснувати з поточним дизайном залежно від його застосування.
Новий спрощений дизайн вперше з’явився в Інтернеті в липні 2024 року, коли Mazda зареєструвала його торгову марку в Японському патентному відомстві. Незважаючи на втрату металевої текстури, гострих країв і багатошарової глибини свого попередника, логотип залишається пізнаваним. Автовиробник стверджує, що більш плоска емблема виглядає чіткіше на екранах смартфонів і ноутбуків.
Японський автовиробник був заснований 30 січня 1920 року, але свій перший автомобіль випустив лише в 1931 році. Залишається дочекатись, коли нова емблема Mazda буде застосована до майбутніх серійних моделей.

Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.