Mercedes-Benz представив армійські тягачі підвищеної прохідності – спецверсії Arocs та Zetros. Новинки можуть використовуватись у складі автопоїзда повною масою 250 тон.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу компанії.
Це тривісні вантажівки з колісною формулою 6х6. Основне завдання новинок – перевезення напівпричепів з тяжкою бронетехнікою або евакуація автомобілів за допомогою лебідки. У новинок Mercedes-Benz балістичного захисту немає.
Найпопулярнішим продуктом оборонного підрозділу Mercedes-Benz Special Trucks є Unimog, але тепер гама поповнилася тривісними безкапотниками Arocs. Колісна база розтягнута до 4,2 метра, допустима вага вантажівки зросла до 40 тон, а повна вага автопоїзда — до 250 тон. Від цивільних тягачів новинка відрізняється люком у даху, системою контролю тиску в шинах, фарами із затемненням та лівреєю.
Під капотом 12,8-літровий шестициліндровий дизель OM 460 у варіанті форсування на 421 кінську силу. Тяга передається через 12-ступінчастий "робот" із ручним режимом. Також на виставці покажуть капотний тягач Mercedes-Benz Zetros: він розвиває 510 кінських сил та здатний завантажувати на платформу 50-тонні спецавтомобілі. Для екіпажу в кабіні передбачено спальник.
У 2024 році виробництво спецтехніки Mercedes-Benz знизилося на 20% порівняно з показниками 2023 року, проте попит на тягачі підвищеної прохідності залишається стійким, тому Special Trucks інвестує у розробку нових вантажівок.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.