ua en ru

У ЄС вимагають маркувати контент, створений штучним інтелектом

У ЄС вимагають маркувати контент, створений штучним інтелектом Фото: у ЄС вимагають маркувати контент, створений штучним інтелектом (Getty Images)

Європейська комісія хоче, щоб такі технологічні компанії, як Google, Facebook і TikTok, почали позначати контент, створений штучним інтелектом. Це необхідно для того, аби допомогти користувачам виявляти дезінформацію.

Про це заявила віцепрезидент Єврокомісії з питань цінностей і прозорості Віра Йоурова, повідомляє РБК-Україна з посиланням на Politico.

Зазначається, що в ЄС зростає занепокоєння з приводу того, що такі інструменти штучного інтелекту, як ChatGPT, призведуть до збільшення дезінформації в Інтернеті.

Вимоги про боротьбу з дезінформацією передбачені в новому Акті про цифрові послуги, який набуде чинності наприкінці серпня, але Єврокомісія пропонує запровадити маркування створеного штучним інтелектом контенту вже зараз.

"Підписанти (Кодексу ЄС про дезінформацію - ред.), які надають послуги, що потенційно можуть поширювати дезінформацію, створену штучним інтелектом, повинні своєю чергою впровадити технології для розпізнавання такого контенту і чітко позначати його для користувачів", - сказала Йоурова.

Вона також пропонує, щоб компанії на кшталт Microsoft і Google створили захисні механізми для своїх сервісів із використанням штучного інтелекту, аби ними не користувались зловмисники.

Великі онлайн-платформи та пошукові системи, як-то Meta, Twitter і TikTok, повинні будуть маркувати створені або змінені зображення, аудіо та відео, відомі як дипфейки, вже до 25 серпня відповідно до Акту про цифрові послуги ЄС під загрозою багатомільйонних штрафів.

Що таке ChatGPT

ChatGPT - це чат-бот зі штучним інтелектом, що був розроблений лабораторією OpenAI.

Раніше генеральний директор компанії OpenAI, яка розробила ChatGPT, закликав Конгрес США регулювати штучний інтелект. Він дав свідчення перед комітетом Сенату про можливості та недоліки нової технології.

У промові, спрямованій на вирішення питання, як найкраще регулювати штучний інтелект голова Microsoft Бред Сміт закликав вжити заходів, щоб переконатися, чи люди знають, коли фотографія чи відео справжні, а коли створені штучним інтелектом, потенційно для підлих цілей.