ua en ru

Електронний кабінет пацієнта: що робити, коли в системі з'явились неіснуючі записи

Електронний кабінет пацієнта: що робити, коли в системі з'явились неіснуючі записи Фото: недостовірні записи в електронному кабінеті пацієнта (freepik.com)

У разі виявлення недостовірних записів до лікаря у електронному кабінеті пацієнта, йому слід уточнити ймовірні похибки в особистого лікаря та звернутись за необхідності на гарячу лінію.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на НСЗУ.

У НСЗУ пояснюють, що іноді трапляються ситуації, коли пацієнти - користувачі якоїсь із медичних інформаційних систем - виявляють у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді не було.

В такому випадку варто, при наявності можливості, з'ясувати у лікаря який вніс таку інформацію до електронної медичної картки, чому так сталось. Можливо, сталася помилка.

"У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит", - зазначають в НСЗУ.

Якщо сконтактувати з лікарем неможливо, варто звернутись безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.

Якщо ж пацієнт бачить регулярні недостовірні візити, внесені в одному й тому ж медичному закладі, це може бути зловживанням зі сторони лікарів. У такому разі подайте скаргу до Національної служби здоров'я за номером 16-77, або за посиланням.

"Кожна скарга перевіряється та у випадку можливого порушення НСЗУ реагує", - йдеться в повідомленні.

Увага: Цей матеріал має виключно загальноосвітній характер і не є медичною консультацією. Інформація призначена для ознайомлення з можливими симптомами, причинами та методами виявлення захворювань, але не повинна використовуватись для самодіагностики або самолікування. РБК-Україна не несе відповідальності за діагнози, поставлені на основі матеріалів сайту. У разі проблем зі здоров’ям обов’язково зверніться до кваліфікованого лікаря.