Тарас Томенчук - український маркетолог, засновник SMM-агенції T.agency, експерт із просування у соціальних мережах. У портфоліо фахівця - понад 100 успішних кейсів для українських та міжнародних брендів.
Вищу освіту здобув у Львівському національному університеті імені Івана Франка, де отримав ступінь бакалавра за спеціальністю "Маркетинг". Вивчав стратегії впливу соціальних медіа на бізнес у США. Працював асистентом маркетолога, вдосконалюючи практичні навички, очолював відділ SMM у консалтинговій компанії ValueSpot.
У 2021 році Тарас продемонстрував високу ефективність соціальних медіа як інструменту залучення аудиторії, реалізувавши івент-проєкт із охопленням понад тисячу учасників. Згодом, працюючи як незалежний консультант, забезпечив стрімке зростання медійної присутності Web3-бренду, залучивши 120 тисяч підписників у TikTok протягом трьох місяців.
У листопаді 2022 року заснував власну агенцію, яка займає провідні позиції на ринку SMMA в Україні, спеціалізуючись на розробці індивідуальних стратегій для бізнесу в нішах медицини, косметології, будівництва та цифрових активів.