ua en ru

“Укрзалізниця” облаштовує будмайданчик для початку прокладання нового двоколійного Бескидського тунелю в Карпатах

Три автодороги до нового дводорожнього залізничного Бескідському тунелю з'являться в Соколовському районі Львівської області. Специфіка будівництва в гірській місцевості така, що для початку будівництва нового тунелю необхідно побудувати автодороги, що ведуть до місця будівництва, невеликий завод та інші об'єкти безпосередньо на території, прилеглої до тунелю. У будівельних роботах задіяно понад 100 працівників Львівської залізниці і представників підрядних організацій, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці» (УЗ).

«Одну з автодоріг прокладаємо від с. Опорець до східного порталу тунелю. Щоб ліквідувати місця розмивів, зміцнили берега річки, що протікає через село. Також змінили її русло, щоб у новий тунель не потрапляли ґрунтові води», - розповів про хід роботи начальник відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Володимир Харлан.

Дивіться також: Підготовчі роботи з будівництва Бескідського тонелю

Друга автомобільна дорога пройде до місця складування ґрунту, який буде вивозитися під час проходки нового тунелю. Третя - до складу вибухових речовин, які зазвичай використовуються у гірських роботах.

Будівництво Бескидського тунелю планується вести безперервно в три зміни, тому залізничники формують необхідний запас будівельних матеріалів. Уже змонтовано завод з виготовлення бетонної суміші, закінчується облаштування складів для піску, щебеню та цементу. Для будівництва тунелю буде використано понад 81 тис. куб. м бетону та понад 7 тис. т армованих конструкцій вітчизняних виробників. Оскільки більшість будматеріалів підвозитимуть по залізниці, до місця будівництва тунелю вже укладені під'їзні шляхи та стрілочні переводи.

«Врізка тунелю почнеться після завершення державної експертизи та затвердження проекту Кабінетом міністрів», - повідомив начальник управління інженерних споруд головного колійного господарства УЗ Георгій Линник.

Проект тунелю розробила будівельна асоціація «Інтербудмонтаж». Його побудують за 30 м від існуючого. Ширина тунелю складе 10,5 м, висота - 8,46 м. По довжині в 1822 м двошляховий Бескидський тунель стане другим в країні після Лутугинського на Донецькій залізниці (майже 2063 м).

Дивіться також: Бескідський тонель - шлях до Європи

Бескидський тунель побудований в 1886 р. і на даний момент є бар'єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії, оскільки це єдиний одношляховий ділянку на всій його довжині. По цьому маршруту перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.