ua en ru

У Миколаєві вимагають повернути автовокзали у комунальну власність

Громадськість Миколаєва вимагає навести порядок на автовокзалах. Місцева влада визнає проблему і відзначає, що, якщо власники автовокзалів - компанія НОПАС не вживе заходів, вокзали доведеться закрити, передає місцеве видання 0512.ua і телеканал UBR.

Відзначається, що стан миколаївських автовокзалів давно став каменем спотикання між їхнім власником компанією НОПАС і місцевою владою.

Так, громадськість Миколаєва вимагає від депутатів і чиновників рішучих дій, аж до повернення автовокзалів у комунальну власність. Через жахливий стан об'єктів Укртрансінспекція анулювала свідоцтва про атестацію для автовокзалів у Миколаєві, Вознесенську та Первомайську, пише видання.

У свою чергу, в компанії НОПАС не згодні з рішенням чиновників і судяться за відновлення атестації. Генеральний директор ПРАТ "НОПАС" В'ячеслав Філончук заявляє, що з 2012 року ніяких погіршень стану автовокзалів не бачить.

"Так, у 2012 році ми отримали атестацію і був присвоєний клас автовокзалу. Всі вимоги, які тоді висувалися до автовокзалу були витримані і погіршень у порівнянні з 2012 роком у цьому проміжку ніяких не відбулося", - заявляє керівник НОПАСу в ефірі телеканалу.

При цьому з Філончуком незгодні як пасажири, так і перевізники. Найбільші претензії до автовокзалів НОПАСа мають літні люди та інваліди. Вони вказують на відсутність опалення, лавок і вуличні туалети, за відвідування яких доводиться платити, пише видання.

Незалежні перевізники вважають за краще не працювати з НОПАСом, який не тільки не вкладає кошти в інфраструктуру, але і затримує виплату грошей самим перевізникам. Незгодні перевізники за свої кошти організували станцію "Дачна", умови на якій більш людяні, пише місцеве видання.

Наголошується, що місцеві органи влади визнають, що, якщо НОПАС не буде інвестувати у власні об'єкти - більшість автостанцій доведеться закрити. При цьому офіційний оборот НОПАСа тільки в 2015 році склав близько 100 млн грн, йдеться у матеріалі на сайті видання.

Пасажири, в свою чергу, вимагають більш рішучих дій аж до повернення автовокзалів у комунальну власність та передачі їх більш відповідальній особі.

За даними ЗМІ, компанію НОПАС пов'язують з донецьким підприємцем Владиславом Дрегером, засудженим з 2011 року за шахрайство, який був звільнений у березні 2014 року на клопотання народних депутатів, серед яких Микола Левченко. Його звинувачують в розпалюванні війни на Донбасі, пише видання.