"Запоріжгаз" відкрив для споживачів сервіс зворотного зв'язку
Нова послуга доступна на сторінці споживача у веб-сервісі "Особистий кабінет"
Для споживачів природного газу Запорізької області стала доступна послуга зворотного виклику оператора контакт-центру. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Запоріжгаз".
Нова послуга доступна на сторінці споживача у веб-сервіс "Особистий кабінет". Вона дає можливість створити заявку на дзвінок від оператора контакт-центру компанії.
"Пріоритетним напрямком нашої роботи є турбота про клієнта. Ми завжди намагаємося впроваджувати необхідні нашим споживачам сервіси, які спрощують зв'язок і, безумовно, є дуже зручними. Тому нова послуга "Callback" стала ще одним кроком до поліпшення якості наших послуг. Важливо, що завдяки цьому нововведенню, наші клієнти не будуть платити за дзвінок оператора, адже у всіх мобільних операторів вхідні дзвінки є безкоштовними", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Запоріжгаз" Олег Данилов.