Японська Suntory Holdings планує купити американську Beam
Один з найбільших виробників пива і віскі в Японії - Suntory Holdings Ltd - вивчає можливість придбання американської Beam Inc. Вартість угоди може перевищити 10 млрд дол., повідомляє телеканал "Росія 24".
Suntory провела переговори з Diageo Plc про можливе спільне пропозиції, повідомляє Bloombeg з посиланням на свої джерела.
Переговори були приватними, і зараз вони вже не проводяться, тому Suntory може зробити пропозицію тільки від свого імені.
Купівля Deerfield, виробника віскі Jim Beam, Maker's Mark і лікеру Canadian Club, допоможе Suntory збільшити продажі за кордоном, що дозволить компенсувати скорочення на внутрішньому ринку. При цьому пропозиція Suntory передбачає ціну нижче ринкової, так як поточна ціна занадто висока. Цього року акції Beam виросли на 17%.
Поки ніяких пропозицій зроблено не було, а прес - секретар японської компанії Наоко Цуда відмовився від комменатриев, як і президент Diageo в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Гілберт Держтаємниць.
Sunday Telegraph раніше повідомляла, що сума угоди становить більше 10 млрд дол.
Suntory зосередилася на придбання зарубіжних виробників безалкогольних напоїв в останні п'ять років, тоді як основний конкурент компанії Kirin Holdings витратив більше 12 млрд дол. на розвиток алкогольного сегмента за кордоном.
У 2009 р. Suntory купила французька Orangina Schweppes Group, але сума угоди залишилася невідома. Трохи пізніше компанія придбала за 600 млн євро новозеландську Frucor Beverages Group Ltd.
На ринок Китаю Suntory вийшла в 1984 р., купивши винного імпортера ASC Fine Wines Holding Ltd. У цьому році було створено спільне підприємство з пивоварною компанією Tsingtao Brewery Co.
Beam погодилася у вересні розширити свою дистрибуційну мережу в Японії в наступному році, угода стосується віскі Canadian Club, скотча Laphroaig і текіли Sauza.
Читайте також: Starbucks планує придбати мережу чайних магазинів Teavana Holdings за 620 млн дол