Starbucks планує придбати мережу чайних магазинів Teavana Holdings за 620 млн дол
Американська компанія Starbucks Corp. розширює свою діяльність, плануючи придбати мережу спеціалізованих магазинів чаю Teavana Holdings, де не продається кава. Сума операції планується на рівні 620 млн дол., або 15,5 дол. за акцію, пише в четвер The Wall Street Journal.
Компанія не планує відкривати нові магазини Teavana в крупних торгових комплексах, хоча зараз саме там знаходиться основна частина з 300 торгових точок чайної мережі в Північній Америці.
"Ми зробимо для чаю те ж, що ми робимо для кави", - відзначив CEO Starbucks Говард Шульц в інтерв'ю газеті, додавши, що ніякі продукти Starbucks в магазинах Teavana продаватися не будуть.
Глава Starbucks підкреслив, що ця покупка не означає погіршення в основному бізнесі компанії. "Ми серйозно налаштовані на відкриття принаймні 1 тис. нових магазинів Starbucks в США в наступні п'ять років", - повідомив він.
Насправді американці не входять до числа активних шанувальників чаю. США займають шосте місце в світі по споживанню цього напою після Китаю, Індії, Росії, Туреччини і Великобританії, свідчать дані Американської асоціації чаю. При цьому 85% доводиться на холодний чай в пляшках.
Starbucks запропонувала за Teavana на 54% більше, ніж оцінює компанію ринок (згідно з ринковими котируваннями на закриття ринку у вівторок). Операцію планується завершити до кінця поточного року.
Читайте також: Чистий прибуток Starbucks в 2011-2012 фінансовому році збільшився на 11,1% - до 1 млрд 383 млн дол