Виручка від мобільної реклами США за I півріччя 2013 р. зросла в 2,5 рази - до 3 млрд дол
Бюро інтерактивної реклами США спільно з Pricewaterhouse Coopers підвели підсумки у сфері інтернет-реклами за перше півріччя 2013 р. Сегмент мобільної реклами більш ніж подвоївся в порівнянні з минулим роком, але залишається відносно скромним в абсолютному вираженні, передає телеканал "Росія 24".
У першій половині року виручка інтернет-компаній від показу реклами на мобільних пристроях склала 3 млрд дол. з 1,2 млрд дол. роком раніше, показавши, таким чином, зростання в 145%. Зараз на це напрям припадає 15% від сукупного рекламного бюджету в мережі. Всього ринок виріс на 17,8% до 20,07 млрд дол. Порівняно з 2012 р. частка мобільної реклами зросла за рахунок часток всіх інших видів електронної реклами, крім відео.
Розподіл доходів від видів реклами в першому півріччі 2013 р.
Вид реклами |
Частка ринку |
Пошукова видача |
43% |
Банерна реклама |
19% |
Реклама на мобільних пристроях |
15% |
Цифрове відео |
7% |
Classifields |
6% |
Лідогенерація |
4% |
Інші форми |
5,4% |
Основними замовниками реклами виступають роздрібні магазини. Вони формують близько 20% рекламного бюджету в мережі. Компанії, що надають фінансові послуги, надали 14%, автовиробники - 12%, оператори стільникового зв'язку - 9%, готелі та туроператори - 8%, стільки ж витратили на просування своєї продукції в інтернеті розробники ПЗ.