ua en ru

Виручка від мобільної реклами США за I півріччя 2013 р. зросла в 2,5 рази - до 3 млрд дол

Бюро інтерактивної реклами США спільно з Pricewaterhouse Coopers підвели підсумки у сфері інтернет-реклами за перше півріччя 2013 р. Сегмент мобільної реклами більш ніж подвоївся в порівнянні з минулим роком, але залишається відносно скромним в абсолютному вираженні, передає телеканал "Росія 24".

У першій половині року виручка інтернет-компаній від показу реклами на мобільних пристроях склала 3 млрд дол. з 1,2 млрд дол. роком раніше, показавши, таким чином, зростання в 145%. Зараз на це напрям припадає 15% від сукупного рекламного бюджету в мережі. Всього ринок виріс на 17,8% до 20,07 млрд дол. Порівняно з 2012 р. частка мобільної реклами зросла за рахунок часток всіх інших видів електронної реклами, крім відео.

Розподіл доходів від видів реклами в першому півріччі 2013 р.

Вид реклами

Частка ринку

Пошукова видача

43%

Банерна реклама

19%

Реклама на мобільних пристроях

15%

Цифрове відео

7%

Classifields

6%

Лідогенерація

4%

Інші форми

5,4%

Основними замовниками реклами виступають роздрібні магазини. Вони формують близько 20% рекламного бюджету в мережі. Компанії, що надають фінансові послуги, надали 14%, автовиробники - 12%, оператори стільникового зв'язку - 9%, готелі та туроператори - 8%, стільки ж витратили на просування своєї продукції в інтернеті розробники ПЗ.