ua en ru

Вибори не впливають на зростання ринку реклами, - учасник ринку

Вибори, що по суті є разовою подією, не роблять істотного впливу на зростання ринку реклами. Про це в інтерв'ю "Комерсант-Україна" заявив директор медіаагентства MindShare Валерій Варениця.

"Зростання ринку зазвичай відбувається за рахунок підвищення цін, а разова подія, така як вибори, не робить на нього істотного впливу. Це всього лише приємний бонус для власників медіа", - сказав Варениця.

Читайте також: Самую успішну виборчу кампанію проводять КПУ, "Удар" і ПР, - експерти

У той же час, він запевнив, що інтереси комерційних рекламодавців не зазнають тиску через велику кількість політичної реклами.

"... при плануванні оператори завжди віддадуть перевагу системному рекламодавцю, а не разовому. Договори з великими комерційними рекламодавцями зазвичай укладаються на рік, тому просто зняти їх рекламу і поставити рекламу партії оператор ринку не зможе - у нього є зобов'язання, невиконання яких загрожує санкціями", - сказав Варениця.

Також він відзначив, що з політичними клієнтами медіа завжди працюють тільки по 100% передоплаті - саме так має бути за законом. Комерційним рекламодавцям часто дозволяють платити за фактом розміщення.

Нагадаємо, вибори народних депутатів України відбудуться 28 жовтня 2012 р.