ua en ru

Всі учасники передвиборчих перегонів мали можливість розміщення реклами на всіх каналах України, - Нацрада телебачення і радіомовлення.

Всі учасники передвиборчих перегонів мали можливість розміщення реклами на всіх каналах України. Про це повідомив перший заступник голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Ігор Курас. За його словами, це стало позитивною характеристикою передвиборної кампанії і є ознакою демократії. І.Курас повідомив, що при розміщенні реклами найбільшою популярністю користувалися телеканали УТ-1, "1+1" та "Інтер". Всього зафіксовано під час кампанії майже 30 видів політичної реклами. І.Курас також зазначив, що Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення застосовані санкції проти семи каналів (п"ять місцевих та два загальнонаціональних), які в ході кампанії порушили вимоги виборчого законодавства.