ua en ru

Під час карантину до АДС "Харківміськгазу" почастішали хибні виклики

Під час карантину до АДС "Харківміськгазу" почастішали хибні виклики Ілюстративне фото (dtek.com)

Компанія ініціюватиме притягнення до адмінвідповідальності за хибні виклики

За добу аварійно-диспетчерська служба 104 АТ"Харківміськгаз" отримує близько 200 дзвінків. У 15-20% з них виявляються заздалегідь неправдивими. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За хибні виклики пожежно-рятувальної служби, поліції, швидкої медичної допомоги, аварійно-диспетчерської газової служби для всіх порушників закону передбачена адміністративна та карна відповідальність.

“Почуття безпеки за своє життя — одне з найголовніших для людини. Всі ми хочемо бути впевненим, що допомога завжди поруч і швидко приїде до нас в будь-якій ситуації. Помилкові дзвінки відволікають оператора і займають телефонні лінії, а в цей час хтось дійсно потребує допомоги пожежних, рятувальників, медиків. Адже в такі моменти рахунок йде на секунди. Тому батькам необхідно пояснювати своїм чадам про наслідки подібної витівки”, - говорить начальник аварійно-диспетчерської служби АТ “Харківміськгаз” Дмитро Толпінський.

У прес-службі підкреслили, що компанія ініціюватиме притягнення до адмінвідповідальності за хибні виклики.

"Тих, хто раптом захоче пожартувати і викликати без потреби екстрену аварійно-диспетчерську бригаду “104” відповідно до закону в судовому порядку компанія ініціюватиме притягнення до адмінвідповідальності. Порушення статті 183 Кодексу України про адміністративні правопорушення за “завідомо неправдивий виклик спеціальних служб” тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ціна помилкового виклику не вимірюється тільки в грошовому еквіваленті. В першу чергу, за кожним викликом співробітників екстрених служб стоїть можливість порятунку людського життя або майна", - йдеться у повідомленні.