ua en ru

ВР ухвалила зміни до законодавства щодо запровадження системи електронної держреєстрації суб'єктів господарювання

Верховна Рада України ухвалила закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо запровадження системи електронної державної реєстрації суб'єктів господарювання)".

За відповідне рішення проголосували 348 з 424 народних депутатів, зареєстрованих у сесійній залі.

Так, законодавчим актом, що був ініційований Кабінетом міністрів України (№ 6261 від 01.04.2010 р.), внесено зміни до Господарського кодексу України, законів "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" для створення в Україні системи електронної державної реєстрації суб´єктів господарювання.

Згідно із документом, електронні документи, подані для проведення державної реєстрації, оформляються відповідно до вимог законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу, а також електронного цифрового підпису. З документів, поданих для проведення державної реєстрації на паперових носіях державним реєстратором, обов´язково виготовляється електронна копія шляхом сканування. У разі подання електронних документів реєстраційна картка та документи, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника.

Крім того, електронний документ вважається одержаним державним реєстратором з часу надходження заявникові повідомлення в електронній формі про одержання такого електронного документа заявником. Підтвердження факту одержання електронного документа заявника надсилається державним реєстратором автоматично протягом доби.

У разі подання електронних документів про внесення змін до відомостей про місцезнаходження юридичної особи оригінал свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи надсилається державному реєстратору рекомендованим листом з описом вкладення. При цьому державному реєстратору електронним документом надсилаються відомості про реквізити рекомендованого листа та подається опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі. У разі подання державному реєстратору електронних документів юридичної особи до них додається електронний документ, що засвідчує повноваження особи, пов´язані з підготовкою електронних документів юридичної особи.