У Франції користувачі Twitter зможуть переказувати гроші за допомогою твітів
У французькому Twitter з'явилася функція грошових переказів. Партнером соціальної мережі з надання послуги грошового переказу стало S-money - підрозділ банківської групи Groupe BPCE.
Французькі користувачі сервісу мікроблогів отримали можливість переказувати гроші один одному в онлайн-режимі, відправляючи твіти. Опція буде доступна для будь-якої людини, що має банківський рахунок у Франції і акаунт у Twitter, пише The Financial Times.
Партнером соцмережі з надання послуги грошового переказу стало S-money - підрозділ банківської групи Groupe BPCE. Ця фінансова група займає друге місце у Франції за кількістю клієнтів.
"Ця ініціатива - хороший приклад нашої інноваційної стратегії щодо платежів. Groupe BPCE стала першою банківською групою, яка пропонує людям такий спосіб здійснення платежів, коли вони можуть переказати гроші, просто відправивши твіт", - заявив керівник підрозділу банківської групи з комерційних операцій і страхування Жан-Ів Форель.
У Twitter France не уточнили, буде повідомлення про платіж видно тільки відправнику або його зможуть побачити його знайомі користувачі, як це відбувається в сервісі Venmo, що належить платіжній системі PayPal.
BPCE і Twitter відмовилися розкривати подробиці нової послуги до прес-конференції, яка відбудеться у вівторок, 14 жовтня, в Парижі, повідомляє Reuters.
У вересні, як писала FT, Twitter почав тестування кнопки "купити", яка дозволить здійснювати покупки із соціальної мережі. Її партнерами виступають сервіс онлайн-платежів із Сан-Франциско Stripe, соціальна торгова мережа з Нью-Йорка Fancy і маркетингова компанія у сфері розваг Music Today.
Сервіси електронної комерції раніше запустила інша велика соцмережа - Facebook. Очікується, що вона також представить послугу платежів через чат-додаток Facebook Messenger для мобільної платформи Apple. Цю функцію виявив студент Стенфордського університету Ендрю Од, зламавши за допомогою коду свій iPhone.
The Financial Times зазначає, що на можливість появи у Facebook функції платежів побічно вказує призначення на посаду керівника підрозділу з обміну повідомленнями Девіда Маркуса - колишнього глави PayPal.
Аналітик у галузі маркетингових стратегій Томас Хассон з компанії Forrester Research розповів агентству Reuters, що Twitter, швидше за все, буде пробувати нові способи отримання прибутку, взаємодіючи з банками і платіжними системами. На його думку, соціальній мережі необхідно довести свою цінність рекламної платформи.
У поточному році вартість акцій Twitter знизилася на 17% на заклопотаності уповільненням приросту його користувачів, тоді як ціна акцій Facebook виросла 35%.
Як повідомлялося, в середині вересня мережа мікроблогів Twitter почала продавати конвертовані облігації і планує отримати за них 1,5 млрд дол.