ua en ru

Провідні світові модні концерни на початку 2010 р. істотно збільшили виручку і прибуток.

Провідним модним концернам, що ще недавно скаржилися на проблеми, на початку цього року вдалося істотно збільшити виручку і прибуток, пише РБК daily. Позитивні зміни показали як виробники товарів класу люкс, так і представники мас-маркету. Експерти зазначають, що компанії змогли досягти успіху багато в чому за рахунок оптимізації своїх ресурсів і достатньо високої споживчої активності на ринках Азії.

Як повідомляється у фінансовому звіті культового італійського модного будинку Prada, перший квартал опинився для нього вдалим. У період з лютого по квітень виручка компанії виросла на 26% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і досягла 366 млн євро. Прибуток до податків і зборів збільшився майже в шість разів, з 11 млн до 64 млн євро.

Роздрібні продажі Prada в першому кварталі виросли на третину завдяки успішному бізнесу в країнах Азії, де зростання продажів склало 62%. Творцеві елегантних аксесуарів Hermes в першому кварталі вдалося збільшити виручку на 18%. Не відстали від конкурентів і LVMH і Gucci, чиї продажі одягу і товарів з шкіри опинилися в січні-березні вищими, ніж за аналогічний період 2009 р.

Чистий прибуток найбільшої британської компанії з продажу одягу Marks & Spencer за 2009/10 фінансовий рік, що завершився 3 квітня, досяг 526,3 млн фунтів стерлінгів (611,5 млн євро), що на 3,6% більше чистого прибутку, отриманого за підсумками 2008/09 фінансового року. Виручка компанії виросла на 5,2% і склала 11,04 млрд євро. Ці показники перевершили очікування аналітиків, тому, як заявило керівництво рітейлера, воно цілком задоволене підсумками минулого року. Як підкреслив глава компанії Стюарт Роуз, гірші часи кризи для Marks & Spencer вже позаду.

Минулого року було відкрито 34 нових магазини марки Marks & Spencer в різних країнах. При цьому найактивніше рітейлер розвивав свій бізнес в Східній Європі, у тому числі і в Росії, а також в Індії і Китаї.