ua en ru

Вадим Нестерчук: "Шовковий Шлях" - це та гонка, де ми можемо їхати на високий результат

Пілот команди SIxt-Ukraine розповів про плани на ралі-рейд "Шовковий шлях" і про особливості цієї гонки

Пілот команди SIxt-Ukraine розповів про плани на ралі-рейд "Шовковий шлях" і про особливості цієї гонки:

"Ралі-рейд "Шовковий Шлях" для нас завжди був цікавим, в ньому багато цікавих моментів - як плюсів, так і мінусів. Серед позитиву - гонка досить цікава і справді складна. Її добре їхати як в категорії Т2, так і в категорії "суперпродакшн". Звичайно, виступаючи на Т2 говорити про хороше місце не доводиться, але задоволення від участі все одно величезне.

Гонка складна - багато цікавих ландшафтів, де багато учасників не відразу можуть перелаштуватись під потрібний темп. Той же Петрансель після однієї спецділянки якось сказав, що тільки що пройдений етап був найдовшим і найважчим за всю його кар'єру. 400 "бойових" кілометрів, частину яких довелося повзти зі швидкістю 20-30 км\год, відвойовуючи кожен кілометр - таке під силу не всім.

Читайте також: Українці готуються до старту етапу Кубка Світу з ралі-рейдів

Але я зазначу, що на маршруті ралі не так багато піску як цього б хотілося. Та й прив'язка до Москви теж не сильно радує. Для мене найкращий варіант був зі стартом в Казані, це один з найбільш цікавих маршрутів. Також дуже хочеться продовження маршруту, адже ралі-рейд не хочеться прив'язувати тільки до Сочі, є досить багато варіантів розвитку траси, аж до фінішу в Китаї біля Великої Китайської Стіни. Тоді ми отримаємо справжній ралі-рейд, важкий і цікавий, де змагатимуться справжні команди і пілоти.

Цього ж року у нас буде п'ята редакція ралі і найцікавіше у нас буде вже після Тамбова. У нас багато "бойових" кілометрів навколо Астрахані - дуже сподіваюся, що саме там будуть досить важкі відрізки траси, які буде цікаво їхати. Цікава частина перед Волгоградом - її не переплутаєш з якоюсь іншою трасою. Пісок дуже важкий, застрягти можна практично скрізь. Далі буде багато степових ділянок - вони досить небезпечні, оскільки дороги в степу нарізані хаотично і на швидкості можна влетіти в колію і добре пошкодити автомобіль.

Перегони 2013 року ми плануємо їхати на нашому Mitsubishi L200 категорії Т1. Це означає, що ми однозначно будемо боротися за високі місця, оскільки їхати на ній ми будемо з новим двигуном. Конкуренти у нас все ті ж, змагатися із заводськими машинами нам дуже важко, це "топ-дивізіон" і різниця в техніці відчувається дуже сильно. Але є багато конкурентів, проти яких ми будемо їхати на перемогу, наступаючи на пяти лідерам - так що ми плануємо на високе місце. "Шовковий Шлях" - якраз та гонка, в якій можна і потрібно їхати швидко і на високий результат.

А ще "Шовковий Шлях" дарує чудові, ні з чим не порівнянні емоції! Тільки тут ми зустрічали маленькі села в далеких степах, які зустрічали нас в національних костюмах, готували цікаві страви, пригощали всілякими ласощами, щиро раділи нашому візиту - їм було дійсно цікаво! Таке вже не часто зустрічається - і це гарна риса цієї гонки"!

Прес-служба SIXT-Ukraine