В Україні в травні 2013 р. до квітня виробництво автотранспорту збільшилося на 13% - до 3,55 тис. одиниць

В Україні в травні 2013 р. по відношенню до квітня виробництво автотранспорту збільшилося на 13% - до 3,55 тис. одиниць. Про це йдеться в звіті асоціації "Укравтопром", передає "Комерсант-Україна".

Докладної розбивки по заводам асоціація не надає, але зазначає, що позитивну динаміку забезпечили виробники легкових автомобілів - корпорація "Богдан" наростила виробництво в 18 разів, а Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ) - на 43%. Всього в країні за п'ять місяців було випущено 12,5 тис. легкових автомобілів, що на 59% менше показників 2012 р. У квітні падіння до аналогічного періоду минулого року склало 61,3%, а за результатами першого кварталу - 63,4%.

Зростання виробництва в компаніях пояснюють благотворним впливом, який справили на галузь введені з 13 квітня 2013 р. спеціальні мита на імпортні автомобілі. Це дозволило корпорації "Богдан" відновити виробництво моделей АвтоВАЗу і Hyundai. У квітні компанія запустила Черкаський автозавод. Корпорація запланувала зростання обсягу виробництва в поточному році на рівні 25%. Наприкінці травня "Богдан" підписав угоду з китайською JAC про виробництво на Черкаському автозаводі седана C-класу JAC J5 і кросовера JAC S5 (клас SUV-Compact). КрАСЗ в кінці травня відновив випуск автомобілів Geely, припинений навесні 2012 р. Підприємство буде виробляти три моделі, тоді як в 2012 р. була лише одна. На ЗАЗі розглядають можливості для складання автомобілів Opel Astra Classiс і Zafira Classic, а також Chevrolet Lacetti. Обмеження імпорту автомобілів дозволило ЗАЗу вперше за багато років вийти на перше місце серед найбільш продаваних автомобілів в країні, а заводу "Єврокар" - підтягнутися ближче до лідерів при загальному падінні ринку на більш ніж 24%.

У найближчій перспективі учасники ринку розраховують не тільки нарощувати виробництво, а й робити свою продукцію більш доступною для споживача. "Ми змогли знизити ціни на позашляховики SsangYong, які виробляються у нас на Кременчуцькому заводі, за рахунок установки на них двигунів з меншим об'ємом. Можливо, так само ми вчинимо і з деякими моделями Geely", - вважає директор з маркетингу групи АІС (входить КрАСЗ ) Сергій Боровик.

На "Єврокарі" очікують, що обсяг виробництва заводу в цьому році буде як мінімум не нижче, ніж у минулому. "Але ми можемо переглянути свої плани у бік збільшення завдяки гарному попиту на нову модель Skoda Rapid", - говорить керівник відділу зі зв'язків з громадськістю компанії "Єврокар" Олена Гавинський. Великі плани у компанії пов'язані з продажами моделі Octavia нового покоління. "Якщо умови на ринку не погіршаться, то нашому автопрому буде під силу вийти на рівень виробництва 2012 р. Зараз ми чекаємо, що на основному нашому експортному ринку - у Росії - зобов'яжуть місцевих виробників платити утилізаційний збір, який стягується з нас з вересня минулого року. Це знову зробить наші автомобілі конкурентоспроможними", - говорить віце-президент "Богдана" з виробництва і збуту легкових автомобілів Рудольф Арзуманян.

Читайте також: Виробництво автомобілів в Україні за 4 міс. скоротилося на

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся