ru ua

В Україні в 2014 р. на 10-20% подорожчає реклама на телебаченні, - джерело

В Україні в 2014 р. на 10-20% подорожчає реклама на телебаченні. Про це повідомляє "Комерсант-Україна".

За словами керівника продажів групи "1+1" Валерія Варениці, група запропонувала умови розміщення більшості рекламних агентств і минулого тижня підписала першу угоду (назвати рекламодавця він відмовився). Альянс медіагруп StarLightMedia (SLM; СТБ, ICTV, "Новий канал" та інші), "Інтер" ("Інтер", НТН, "Мега" та ін) і "Медіа Група Україна" (МГУ; "Україна", "Футбол") почне переговори з рекламодавцями в найближчі тижні, стверджує керівник продажів SLM Андрій Партика. В альянсі поки не готові коментувати умови розміщення - за словами Партики, зараз йде їх активне обговорення.

Втім, співрозмовник видання в одному з великих агентств стверджує, що підвищення цін на каналах альянсу складе 10-15%.

"Ми говоримо рекламодавцям, що наша інфляція буде вище, ніж у альянсу, на 5 процентних пунктів: якщо у них буде 10-15%, то у нас - 15-20%", - зазначив Варениця. За його словами, умови розміщення можуть бути скориговані виходячи з перших результатів нового дослідження аудиторії телеканалів, яке з 2014 р. замість GfK Ukraine проводитиме компанія Nielsen.

Водночас в агентствах не бачать підстав для підвищення цін в 2014 р. "У 2013 р. підвищення було досить значним, а темпи зростання економіки не дозволяють говорити про збільшення бюджетів рекламодавцями", - відзначає генеральний директор рекламного холдингу Publicis Groupe Media Олег Попенко. Поки неясно і те, як нові ціни на телерекламу відіб'ються на інших медіа. Торік альянс телеканалів сформулював умови розміщення реклами таким чином, щоб стимулювати рекламодавців віддавати більшу частину бюджету саме на ТБ на шкоду іншим носіям, розповідає Олег Попенко. За даними рекламних агентств, витрати рекламодавців на розміщення в друкованій пресі в I півріччі 2013 р. знизилися на 30-35%.