ua en ru

В Україні принаймні 10% населення віком старше 16 років користується мобільним Інтернетом, - GfK

В Україні принаймні 10% населення віком старше 16 років користується мобільним Інтернетом, при цьому 80% населення виходить в мережу на екрані мобільного телефону. Про це йдеться в дослідженні GfK Ukraine, яке проводилося у жовтні 2012 р.

Зокрема повідомляється, що 48% респондентів користуються Інтернетом на екрані мобільного телефону
майже кожен день. Проте на комп'ютері або ноутбуці щодня проводять час в мережі 85% опитаних.

Щодо кількості годин, які витрачаються на Інтернет, то більше, ніж половина опитаних (53%) проводять онлайн за допомогою екрану мобільного телефону від 1 до 4 годин на добу. Для порівняння - 51% респондентів проводять в Інтернеті більше 5 годин на добу на великому екрані.

"Аналізуючи дані опитування можна стверджувати, що Інтернет на екрані мобільного телефону - швидше додатковий спосіб виходу в Інтернет, ніж його замінник", - коментує старший дослідник відділу досліджень телеком-ринку GfK Ukraine Соломія Глібовицька.

Крім того, згідно дослідження, найбільш активно Інтернетом на екрані мобільного телефону респонденти користуються в громадських місцях (84%), вдома (72%), на роботі (70%) та в громадському транспорті (70%). При цьому в громадських місцях та на роботі респонденти виходять в Інтернет найчастіше за допомогою технологій GPRS/EDGE/3G (39% та 45% відповідно). При користуванні Інтернетом вдома перевага віддається
WiFi (42%).

Для виходу в мережу на екрані телефону респонденти використовують як звичайні мобільні телефони (37% від загальної сукупності всіх телефонів), так і смартфони (63%). Серед останніх переважають термінали з операційною системою Android. Найчастіше респонденти використовують Інтернет на екрані мобільного телефону для перевірки електронної пошти (86%), пошуку інформації (81%), відвідування соціальних мереж (74%) та отримання інформації про погоду (65%). Для здійснення онлайн-покупок мобільний телефон використовували 15% опитаних.

Зазначимо, опитування проводилося за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine. Було проведено 612 інтерв'ю з Інтернет-користувачами віком 16-45 років, які користуються Інтернетом на екрані свого мобільного телефону щонайменше один раз на тиждень. Вибірка квотована за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту.

Читайте також: Українські покупці при придбанні товарів через Інтернет віддають перевагу розрахунку готівкою, - GfK