ru ua

В ефір загальнонаціональних телеканалів вийшов ролик «Pulls-XC70»

Рекламний ролик «Pulls-XC70» з'явився у телеефірі


В ефір загальнонаціональних телеканалів вийшов ролик «Pulls-XC70». Відеоролик створений в рамках рекламної акції «Заправляй Pulls 95 - вигравай VOLVO XC70!», під час якої автолюбителі можуть виграти автомобіль VOLVO XC70 (Вольво ІксСі70) від мережі АЗК «ОККО».

Головний герой ТМ Pulls95 равлик з'явиться у новому футуристичному образі поруч із швидкісним головним призом акції VOLVO XC70. А от що відбуватиметься із ними далі можна також побачити у форматі HD video на ресурсі YouTube . Відеоролик втілює принцип висловлений у слогані «ОККО - отримай більше...» - окрім інформації про умови акції, глядачі отримають насолоду від якісної графічної реалізації основної ідеї акції.

Відеоролик.

Нагадаємо, що 1 серпня у мережі «ОККО» розпочалася акція «Заправляй Pulls 95 - вигравай VOLVO XC70». Кожен клієнт - зареєстрований учасник програми лояльності FISHKA, який під час акції назбирає на своїй картці FISHKA 2500 балів, нарахованих за пальне Pulls 95, автоматично отримає шанс виграти автомобіль VOLVO XC70. Чим більше балів, кратних 2500, нараховано за пальне Pulls 95, тим більші шанси на виграш. Також звертаємо Вашу увагу на те, що за Pulls 95 нараховуються подвійні бали.

Окрім автомобіля VOLVO XC70, серед учасників акції, які наберуть 2500 і більше балів за пальне Pulls 95, будуть розіграні 3000 конструкторів колекційних моделей авто відомої торгової марки Bburago (ББураго), масштаб - 1:24.