ua en ru

Послугами Центру обслуговування клієнтів "Київоблгазу" скористалися 5 тис. споживачів

Послугами Центру обслуговування клієнтів "Київоблгазу" скористалися 5 тис. споживачів Послугами Центру обслуговування клієнтів "Київоблгазу" скористалися 5 тис. споживачів

Новий Центр обслуговування клієнтів кардинально відрізняється від старих абонвідділів

З початку року фахівці Центру обслуговування клієнтів "Київоблгазу" у місті Вишневе Київської області прийняли та опрацювали біля 5 тисяч звернень споживачів природного газу. Таким чином, всього за кілька місяці п’ять менеджерів нового центру обслужили майже вдвічі більше клієнтів, ніж фахівці звичайних абонвідділів компанії, де працює вісім фахівців, повідомляє прес-служба компанії.

Ефективність роботи Центру в порівнянні з класичними абонвідділами пов’язана, в першу чергу, з новими підходами в обслуговуванні споживачів.

Новий Центр обслуговування клієнтів кардинально відрізняється від старих абонвідділів. Він унікальний тим, що в одному місці можна отримати всі газові послуги - від укладення договорів, видачі довідок та консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни газових приладів, їх ремонту і т.д.

Серед найпоширеніших звернень були питання щодо укладання договорів, вирішення питань заборгованості, звірка нарахувань за особовим рахунком та ін.

Окрім того, ПАТ "Київоблгаз" також працює над запровадженням і розвитком дистанційних сервісів, які дозволяють споживачам отримати консультації та вирішити свої питання навіть не виходячи із дому. Зокрема, мова йде про Контакт-центр для телефонних звернень та цілодобової довідкової інформації, Особистий кабінет на сайті 104.ua.