В "Укрзалізниці" поки не називають причину збою системи продажу квитків

В "Укрзалізниці" поки не називають причину збою системи продажу квитків
Фото: "Укрзалізниця"

При цьому в "Укрзалізниці" заявили, що продаж квитків у касах не припинялася

В "Укрзалізниці" поки не називають причину сьогоднішнього збою системи продажу залізничних квитків. У поширеному прес-службою "Укрзалізниці" прес-релізі говориться, що причини поки встановлюються.

"Для з'ясування причин і запобігання повторення ситуації буде проведено службове розслідування", - йдеться в повідомленні.

Згідно з повідомленням "Укрзалізниці", за день сталося два збій - з 13:58 до 15:03 і з 16:36 до 17:55. При цьому "Укрзалізниці" заявили, що залізничні каси працювали в звичайному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів.

Зазначимо, за повідомленням кореспондента РБК-Україна каси на київському вокзалі не працювали із-за збою системи, також можна було придбати квитки через Інтернет.

Система продажу залізничних квитків було відновлено о 17:55.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся