Український ринок ТБ-реклами виріс на 40% за перше півріччя

НовиниТелеком & IT    28.07.2016 - 10:51
Фото: ринок ТБ-реклами відновлюється (sostav.ua)
Фото: ринок ТБ-реклами відновлюється (sostav.ua)
Банери складають майже половину інтернет-реклами України, - дослідження Сухий закон: скільки телеканали втратили на забороненої реклами пива

За підсумками півріччя кількість брендів на ринку збільшилася на 20%

Рекламний ринок телевізійної реклами України за перше півріччя 2016 року виріс на 40%.

Такі дані оприлюднила StarLight Sales, що входить в медіагрупу StarLight, у своєму прес-релізі.


Попит на ТБ-рекламу зріс на 5%, незважаючи на заборону прямої реклами пива. Зростання показали такі категорії як косметика та гігієна, e-commerce, побутова хімія, нерухомість, ювелірні вироби. Крім того, збільшилися бюджетів та активність в таких ключових галузях, як фармацевтика, продовольчі товари і зв'язок. Також, за даними медіагрупи, відновила свою присутність в ефірі автомобільна категорія.

У той же час знизилася активність в категорії алкоголю вже згадуваної причини заборони реклами пива. Така ж тенденція наблюдаль і з безалкогольної продукцією – тут зниження відбулося через зміни періоду активності частини клієнтів та їх організаційні проблеми. Також скоротилася категорія фінанси – з-за банкрутства українських банків.

Крім того, за даними компанії, з-за значного зростання ринку показник заповнюваності рекламних блоків знаходиться на технічному максимумі (90%). За підсумками півріччя кількість брендів на ринку збільшилася на 20%, а у червні зростання склало 35%.

В самій групі зростання обсягу реклами був трохи більше, ніж в середньому по ринку (50%).

"Для збалансування попиту і пропозиції, і для того, щоб наздогнати споживчу інфляцію, ми на нові обсяги реклами підвищуємо ціни на 35% на осінь цього року. Ціна після підвищення стане нашою пропозицією на 2017 рік", - прокоментував ситуацію у групі генеральний директор StarLight Sales Андрій Партика.

За оцінками компанії, в цілому за підсумками року зростання ринку телевізійної реклами складе 30%. Така ж тенденція, на думку StarLight Sales, збережеться і в наступні два роки.

Нагадаємо, витрати європейців на інтернет-рекламу вперше перевищили бюджетів на ТБ.

Читайте в розділі

App Store оприлюднив рейтинг найбільш популярних додатків в 2016

Опублікований рейтинг новинних ресурсів суспільно-політичної тематики за листопад

Нацтелерадіо виставить на конкурс 16 радіочастот в 11 областях

On Top