УЄФА не покарає Рамоса за удар ліктем в фіналі Ліги чемпіонів

УЄФА не покарає Рамоса за удар ліктем в фіналі Ліги чемпіонів
Фото: Серхіо Рамос в фіналі ЛЧ (twitter.com/ChampionsLeague)

Організація не знайшла приводу для покарання капітана "Реала"

УЄФА не буде застосовувати ніяких санкцій щодо капітана мадридського "Реала" Серхіо Рамоса за підсумками фіналу Ліги чемпіонів-2017/18 проти "Ліверпуля" (3:1). Про це інформує Sky Sports.

Раніше повідомлялося, що захисник "вершкових" під час падіння в штрафному майданчику суперника ударив ліктем голкіпера "червоних" Лориса Каріуса. Через пару хвилин голкіпер допустив незрозумілу помилку, після якої Карім Бензема відкрив рахунок у грі.

Також в першому таймі Рамос завдав пошкодження форварду "Ліверпуля" Мохамеду Салах, в результаті чого єгиптянин травмував плече. До цих пір неясно, чи зуміє єгиптянин взяти участь в ЧС-2018.

Організація має право карати гравців після матчу, якщо мало місце серйозне порушення правил, залишене без уваги суддями, але в даному випадку правило не застосовується. В УЄФА додали, що протестів з цього приводу не надходило.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся