Twitter за 350 млн дол придбала мережу для розміщення мобільної реклами MoPub

Twitter придбала мережу для розміщення реклами на мобільних пристроях MoPub. Покупка оплачена часткою в Twitter на суму 350 млн дол. Тепер сервіс мікроблогів зможе посилити свою присутність на ринку мобільної реклами.

Twitter придбала мережу для розміщення реклами на мобільних пристроях MoPub. Про це повідомляє "Росія 24".

Покупка оплачена часткою в Twitter на суму 350 млн дол. Тепер сервіс мікроблогів зможе посилити свою присутність на ринку мобільної реклами.

На цьому напрямі Twitter і так може похвалитися певними успіхами. Торік платформа виручила більше грошей від показу реклами на мобільних, ніж на настільних комп'ютерах. За підрахунками eMarketer, в 2012 р. Twitter отримав близько 260 млн дол від продажу реклами.

MoPub, що займається адаптацією рекламних повідомлень під мобільні пристрої і організацією аукціонів на їх розміщення, також враховує місце розташування одержувача реклами, що має підвищувати релевантність показу.

Серія останніх покупок наводить на думку, Twitter готується вийти на фондову біржу. Наприкінці серпня стало відомо, що компанія шукає менеджера, який займеться підготовкою документації, що передує виходу на IPO. Серед потенційних обов'язків кандидата буде підготовка місячних доповідей, квартальних і річних фінансових звітів і форми S -1 (проспект до IPO).

Інвестори очікують, що IPO Twitter може пройти в початку 2014 р. У компанії заперечують зв'язок між розміщеної вакансією і можливістю проведення IPO.

Раніше генеральний директор Twitter Дік Костоло неодноразово заперечував можливість проведення IPO. Співзасновник сервісу мікроблогів говорив, що Twitter "навіть не думає" про IPO і компанія відклала цю ідею на дуже довгий час.

Вартість бізнесу Twitter оцінюється в 10 млрд дол, за версією аналітиків з Wedbush. Виручка компанії в 2013 р. може скласти більше 300 млн дол.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся