ua en ru

Три судна, що належать Херсонському МТП, повернено в держвласність.

Три судна, що належать Херсонському морському торговому порту, повернено в держвласність. Про це журналістів повідомив сьогодні заступник міністра транспорту і зв'язку Валентин Касапчук. Він уточнив, що ще одне судно Херсонського МТП в даний час залишатися під арештом. Крім того, на розгляді в судах продовжує знаходитися позов про розірвання договору з австрійською компанією "Агельмайне Бетайлігунгсфервальтунгс-унд-Хандельс ГмБХ". Нагадаємо, що 24 жовтня 2006 р. трудовий колектив Херсонського МТП виніс ухвалу рахувати договір про спільну діяльність між ХМТП і приватним підприємством "Стівідорна компанія "Херсонський морський термінал" і австрійською компанією "Агельмайне Бетайлігунгсфервальтунгс-унд-Хандельс ГмБХ" протіворічим інтересам держави і порту, після чого звернувся до суду з вимогою визнати договір недійсним. 30 жовтня 2006 р. прес-служба Мінтрансзв'язку розповсюдила інформацію про те, що на території ВАТ "Херсонський суднобудівельний завод" семеро невідомих осіб, озброєних табельною зброєю, захопили судно "Килія", належне ХМТП. При цьому В.Касапчук заявив, що в захопленні підозрюються "Агельмайне Бетайлігунгсфервальтунгс-унд-Хандельс ГмБХ" і стівідорна компанія "Херсонський морський термінал". 8 листопада 2006 р. Мінтранссвязі повідомило, що Господарський суд Херсонської області за позовом стівідорної компанії заарештував все майно ХМТП. За даними міністерства, майно порту суд оцінив за залишковою вартістю, в 1,115 млн грн - при прибутковості порту до 100 млн грн на рік. На початку грудня 2006 р. Верховна Рада створила парламентську комісію для вивчення ситуації в Херсонському порту і господарській діяльності державного підприємства, що зазнає значні збитки через підписання договору про сумісну діяльність і інших договорів з ЧП "Стівідорна компанія "Херсонський морський термінал" і австрійською компанією "Агельмайне Бетайлігунгсфервальтунгс-унд-Хандельс ГмБХ".