ua en ru

ТМ "Хортиця" увійшла в ТОП-50 рейтингу найпопулярніших брендів України

Журнал "Фокус" оприлюднив рейтинг найпопулярніших українських брендів, який проводиться з метою визначення реальних смаків вітчизняних споживачів. ТМ "Хортиця" увійшла в ТОП-50 найбільш відомих і популярних алкогольних брендів країни.
Фахівці "Фокусу" становили рейтинг в два етапи. Спочатку, на основі соціологічного дослідження авторитетної компанії "TNS Україна", був складений попередній список найпопулярніших українських брендів. Потім самі популярні вітчизняні торгові марки оцінювалися на підставі фінансових показників.
У фінальний рейтинг увійшли вітчизняні торгові марки переважно продовольчих товарів, які найчастіше купували громадяни України в 2010 р. По суті, це найсильніші гравці ринків. Рівень продажів, популярність дозволили "Хортиця" у черговий раз підтвердити свої позиції на ринку України, і впевнено зайняти топ-позиції в рейтингу серед горілчаних брендів.
За словами директора з маркетингу холдингу Global Spirits ТМ "Хортиця" Георгія Майорова, "вітчизняні виробники реалізували слоган "Купуй українське!" і від цього виграли всі. В першу чергу - споживач. Результати рейтингу відображають реальні переваги людей і приємно, що серед них ТМ "Хортиця", адже верхні рядки рейтингу займають ті товари і продукти, які дійсно популярні серед споживачів".