ua en ru

Тариф "Простий МТС", або як спілкуватися, не поповнюючи рахунок

Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ "Мобільні ТелеСистеми" (NYSE: МВТ), оголошує про запуск тарифного плану "Простий МТС", який відрізняється простотою тарифікації і дозволяє спілкуватися без поповнення рахунку, заробляючи бонуси на вхідних дзвінках. Тариф "Простий МТС" доступний для підключення з 1 вересня 2009 р. для абонентів МТС Передплата та JEANS і діє на постійній основі. "Простий МТС" має дві особливості. По-перше, це зручна тарифікація – куди б ви не дзвонили в межах України, будь-який дзвінок буде коштувати 1 копійку за секунду. Друга особливість нового тарифу – можливість за кожну секунду вхідного дзвінка, окрім мережевого, отримувати бонус в ту ж 1 копійку. Бонус можна витрачати на будь-які дзвінки і SMS по Україні. "Тариф "Простий МТС" ми запустили в рамках антикризової програми компанії. Під час його розробки ми прагнули зробити акцент на максимально простій тарифікації і, вважаємо, що нам це вдалося. Що може бути простішим: на вихідних дзвінках ви витрачаєте одну копійку в секунду, а на вхідних – стільки ж заробляєте. Таким чином, можна взагалі не поповнювати рахунок, використовуючи для оплати дзвінків і відправки SMS отримані бонуси. Простий і вигідний тариф у поєднанні з високою якістю зв'язку, який пропонує оператор, – це дійсно кращий вибір для абонента", – коментує новий тариф Василь Лацанич, директор з маркетингу МТС-Україна. У новому тарифі відсутні будь-які обов'язкові платежі та плата за з'єднання, тарифікація – щосекундна. А при поповненні рахунку на суму від 30 гривень новий абонент отримає 100 безкоштовних SMS для інформування про зміну номера. Термін дії пакету безкоштовних SMS – місяць з моменту їх нарахування. Детальну інформацію про нові тарифи можна отримати на веб-сайті компанії www.mts.com.ua у розділі "Тарифи", за телефоном 111, або в будь-якому фірмовому магазині МТС. За додатковою інформацією звертайтесь: Влад Войтович Відділ зв"язків з громадськістю МТС-Україна тел.: 8 050 1103134 e-mail: vvoitovich@mts.com.ua Мережа ЗАТ "Український Мобільний Зв'язок" (МТС Україна) охоплює більше 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 17,82 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2008 рік склав $1,662 млрд. МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ "Мобільні ТелеСистеми" (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 95,65 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT". У квітні 2009 року бренд МТС другий раз підряд став найдорожчим російським брендом, який увійшов до числа ста лідируючих світових брендів за рейтингом BRANDZ™, опублікованому у Financial Times провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru. Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.