"Сумигаз" відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів

"Сумигаз" відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів
Фото: газ (УНІАН)

Автоматизована електронна черга дозволить оптимально розподілити клієнтські потоки

Новий Центр обслуговування клієнтів розпочав роботу в м. Ромни. Відтепер понад 27 тисяч споживачів природного газу із міста та прилеглих районів зможуть отримувати весь спектр послуг газових компаній в одному місці. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Обслуговування у форматі "відкритий простір" із електронною чергою та привітними менеджерами – ось що очікує клієнтів ПАТ "Сумигаз", які завітають до нового Центру обслуговування .

"Пріоритетний напрямок у діяльності компанії – впровадження європейських стандартів обслуговування клієнтів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв’язку між фахівцями "Сумигаз" та споживачами газу. Відкриття таких центрів - це черговий етап реалізації комплексної програми розвитку клієнтського сервісу. Незабаром центри обслуговування клієнтів з’являться в Сумах, Охтирці, Конотопі", - зауважив Голова Правління ПАТ "Сумигаз" Костянтин Тацький.

Робота нового центру полягає у наданні широкого спектру послуг - починаючи від укладання договорів, видачі довідок і консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі.

У Центрі обслуговування клієнтів (ЦОК) створено умови задля комфорту клієнтів: просторе приміщення, теплий оранжево-білий інтер’єр, зручна зона очікування, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами.

Адміністратор завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації в "особистому кабінеті" або провести оплату через платіжні термінали. Загалом для оперативного обслуговування клієнтів у новому Центрі працює 6 менеджерів, які можуть за день прийняти приблизно 500 відвідувачів.

Автоматизована електронна черга дозволить оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть щодо наявності і номеру місця вільного фахівця.

Центр обслуговування клієнтів у Ромнах розташований максимально зручно для містян – вул. Гетьмана Мазепи 2 В. Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні, він може також скористатися послугами Контакт-центру компанії за номерами (0542) 70-30-04 або (067) 00-03-104.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся