ua en ru

Середній показник прозорості українських публічних компаній складає 23,9%, - експерти.

Середній показник прозорості українських публічних компаній складає 23,9%. Такі результати дослідження "Інформаційна прозорість українських компаній в 2007 р.", організоване Агентством фінансових ініціатив і Standard&Poor"s, сьогодні озвучив керівник проекту Агентства фінансових ініціатив Андрій Каминський. За його словами, лише менше чверті значущої для інвесторів інформації розкривається публічно. Дослідження показало, що якнайповніше розкривається інформація про структуру власності компаній (27,1%), а найгірше - про склад і процедури рад директорів і менеджменту (18,6%). Середній рівень розкриття фінансової і операційної інформації складає 24,4%. Найбільш інформативною є звітність в регулюючих органах (22,3%), в першу чергу що направляється в Державну комісію з цінних паперів і фондового ринку (ДКЦПФР) і розміщується на сайтах агентств, уповноважених комісією. Найменш інформативний канал - річні звіти (7%), які в більшості випадків не були доступні зовнішнім інвесторам і аналітикам. З досліджуваних секторів, найвищий показник транспарентності демонструють компанії фінансово сектору (39,7%), енергетичного сектору (23,8%), машинобудівного (21,4%), металургійні компанії (19,7%) і компанії паливного сектору (19,1%). До дослідження "Інформаційна прозорість українських компаній у 2007 р." увійшло 36 українських компаній, які відбиралися за критерієм розміру капіталізації і обсягу торгів. За кожним з тих, що увійшли до списку компанії, був проведений аналіз обсягу торгів акціями на Фондовій біржі ПФТС за січень-липень 2007 р.