Фахівці "Дніпрогазу" опрацювали понад 1,6 тисяч звернень споживачів

НовиниЕнергетика    18.07.2016 - 16:47

За 6 місяців поточного року до відділу організації обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпрогаз" звернулось близько 1,6 тисяч чоловік. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Так, за перше півріччя 2016 року фахівцями сервісного центру "Єдине вікно" укладено 76 договорів на стандартне приєднання та 41 – на нестандартне приєднання, видано близько 800 технічних умов на газифікацію. Майже 250 споживачів вже отримали послугу, і переважна більшість користується природним газом.

Зазначається, що звернення до професіоналів за консультаціями при отриманні технічних умов допоможе уникнути низки суттєвих проблем, насамперед мінімізувати витрати споживачів.

"Робота клієнтського сервісу "Єдине вікно" – це крок назустріч населенню. Тут люди отримують готовий продукт у вигляді наданої послуги в регламентовані строки, а оформленням всієї необхідної документації і координацією окремих етапів роботи займаються фахівці ПАТ "Дніпрогаз", - зазначає голова правління ПАТ "Дніпрогаз" Світлана Пікінер. – На сьогодні послуги "Єдиного вікна" доступні кожному мешканцю Дніпра та Дніпропетровського району. Людині не треба стояти в чергах, обходити різні кабінети та підрозділи підприємства для збору відповідних підписів та дозволів".

Читайте в розділі

Світові мегаполіси планують заборонити дизельні авто до 2025 року

У Міненерго заявили про дзвінки аферистів у редакції ЗМІ від імені відомства

Ціна нафти Brent піднялася вище 54 доларів за барель

On Top