ua en ru

Мережі "Алло" і "Мобілочка" досягли домовленості про об'єднання бізнесів, - неофіційні дані

Стільникові мережі "Алло" і "Мобілочка" досягли принципової домовленості про об'єднання бізнесів. Про це "Комерсант-Україна" розповіли відразу декілька учасників ринку побутової техніки та електроніки.

"У вівторок засновник "Мобілочки" зібрав топ-менеджмент і оголосив про злиття двох компаній. Увечері керівники донесли цю інформацію до співробітників. Всі операційні та управлінські питання об'єднання вирішуватимуться в найближчому майбутньому", - розповіло джерело в мережі "Мобілочка".

Водночас в прес-службі "Мобілочки" підтвердили факт об'єднання, відмовившись від подальших коментарів.

"Всі подробиці будуть озвучені, коли злиття завершиться", - зазначили в прес-службі мережі.

Джерело в одній з галузевих дистриб'юторських компаній зазначило, що у вівторок в "Алло" власники також збирали топ-менеджмент, якому було оголошено про купівлю "Мобілочки".

"Переговори між власниками ще активно ведуться. Розглядаються два варіанти - як покупка, так і об'єднання", - говорить джерело в одному з найбільших вендорів.

Водночас сума угоди не розголошується. Вчора гендиректор "Алло" Валерій Золотухін та операційний директор мережі Максим Раскін відмовилися від коментарів.

Також учасники ринку відзначають, що при об'єднанні мереж вигідніше всього залишити працювати на ринку обидва бренди - "Алло" і "Мобілочку".

"Витрати компаній на просування брендів були практично рівнозначні. Впізнаваність вивіски одного і другого дуже висока серед населення України", - відзначає директор з маркетингу торговельної мережі "Цитрус" Віктор Шолошенко.

Мережа "Мобілочка" входить до Mobile Synergy Group, була заснована Костянтином Письмаком, Тарасом Сердюком та Леонідом Лапідусом в 2004 р. За даними учасників ринку, Сердюк вийшов зі складу акціонерів в 2009 р., продавши свою частку Письмаку, якому належить більше 50% мережі, об'єднуючій 417 магазинів в 149 містах. Фінансові показники компанія не розкриває.

Мережа "Алло" була створена в 1998 р. в Дніпропетровську Григорієм та Дмитром Деревицькими. За даними сайту компанії, мережа об'єднує більше 500 магазинів "Алло" в 130 містах. Фінансові показники не розкриваються.

Читайте також: "Евросеть" залишила український ринок мобільних телефонів